TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Воронеж, Tatra T3SU № 288; Воронеж, Tatra T3SU № 262
  Воронеж Tatra T3SU № 288 
 Tatra T3SU № 262 
Трамвайный парк № 2

Автор: Ааре Оландер · Таллин           Дата: 13 април 2000 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 06.12.2007 20:45 MSK
Разглеждан — 1004

Подробна информация

Воронеж, Tatra T3SU № 288

Депо/Парк:Трамвайный парк № 2
От...:1989
Модел:Tatra T3SU
Построен:1979
Заводски №:168005
Текущо състояние:Бракуван (2002)
Назначение:Пътнически
Забележка:СМЕ 289+288. До 1989 — 140
Поставлен в Воронеж в 1980. Введен в эксплуатацию в 1982.

Воронеж, Tatra T3SU № 262

Депо/Парк:Трамвайный парк № 2
От...:1989
Модел:Tatra T3SU
Построен:1978
Заводски №:167207
Текущо състояние:Бракуван (2001)
Назначение:Пътнически
Забележка:СМЕ 261+262. До 1989 — 116
Поставлен в Воронеж и введен в эксплуатацию в 1978.

Коментари · 6

06.12.2007 23:41 MSK
Връзка
Артём Светлов
Вот это я понимаю - снимок на плёнку. И на солнце, и в тени всё видно.
07.12.2007 00:02 MSK
Връзка
Любопытный
А почему у одних воронежских Татр была буковка "Т" после номера, а других - нет?
07.12.2007 00:37 MSK
Връзка
Антон Буслов
Вагон с "Т" мог работать на тяжелом профиле.
07.12.2007 13:28 MSK
Връзка
дима
кстати даже сейчас есть трамваи с буквой "Т"
07.12.2007 14:02 MSK
Връзка
Буслов Антон
В Воронеже ни один трамвай сейчас для тяжелого профиля не приспособлен... не говоря уже о том, что не осталось СМЕ.
07.12.2007 15:08 MSK
Връзка
lightning
А почему не все Татры могли работать на тяжелом профиле?

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.