Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Karaganda, ZiU-682G [G00] # 91; Karaganda — Old photos (up to 2000 year)
  Karaganda ZiU-682V-012 [V0A] # 18  —  Linjalla 2
 ZiU-682G [G00] # 91  —  Linjalla 6
Old photos (up to 2000 year)
Кеңестік даңғылы

Kuvaaja: Ааре Оландер · Tallinna           Kuvauspäivä: 9 lokakuuta 1991 v., keskiviikko

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Julkaistu 10.04.2011 14:53 MSK
Näyttökerrat — 1265

Tarkemmat tiedot

Äänestys

Arviot: +75

Karaganda, ZiU-682G [G00] # 91

Liikennöitsijä/varikko:Trolleybus
Tulo:08.1991
Malli:ZiU-682G [G00]
Valmistettu:08.1991
Sarjanumero:1114
Nykytila:Poistettu (10.12.2008)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Romutettu:2010

Kameran asetukset

Model:CanoScan 8600F
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 5

10.04.2011 14:57 MSK
Linkki
Dima61 · Yekaterinburg
Kuvat: 161
Заполняемость какая...
+1
+1 / –0
10.04.2011 15:25 MSK
Linkki
Kuvat: 919 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Цитата (Dima61, 10.04.2011):
> Заполняемость какая...

...учитывая, что два этих троллейбуса до самой конечной поедут одной трассой.
+1
+1 / –0
11.04.2011 00:57 MSK
Linkki
Kuvat: 931 · Uutistoimittaja
Шестёрка специально тянет двойку?
+1
+1 / –0
11.04.2011 10:44 MSK
Linkki
Kuvat: 919 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Цитата (Синий трамвай, 11.04.2011):
> Шестёрка специально тянет двойку?

Никто никого специально тогда не тянул. Основной смысл работы водителя заключался в точном соблюдении расписания. Диспетчерское регулирование осуществлялось по системе АСУ с несколькими контрольными пунктами по трассе маршрута, на которых надо было отметиться с отклонением +2/-1 минуты. Оплата проезда была абонементными талонами, которые продавались у водителя и в киосках "Союзпечати". Финансового плана у водителей не было, на маршруте старались держаться поближе друг к другу или пропустить вперед автобус, чтобы не перегрузить троллейбус. Основные сходы с линии в то время были по причинам: поломки дверей, рессор, РКО.
+1
+1 / –0
19.12.2011 23:49 MSK
Linkki
Колобок · Nizhny Novgorod
Kuvat: 224
Ах, гэшечка просто класс и такая свеженькая! А на 18 -ой машине не то что правого дворника нет, водительского тоже нема)
0
+0 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.