TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Караганда, ЗиУ-682Г [Г00] № 91; Караганда — Старые фотографии (до 2000 г.)
  Караганда ЗиУ-682В-012 [В0А] № 18  —  маршрут 2
 ЗиУ-682Г [Г00] № 91  —  маршрут 6
Старые фотографии (до 2000 г.)
Кеңестік даңғылы

Автор: Ааре Оландер · Таллин           Дата: 9 октомври 1991 г., сряда

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 10.04.2011 14:53 MSK
Разглеждан — 1265

Подробна информация

Оценка

Рейтинг: +75

Караганда, ЗиУ-682Г [Г00] № 91

Депо/Парк:Троллейбус
От...:08.1991
Модел:ЗиУ-682Г [Г00]
Построен:08.1991
Заводски №:1114
Текущо състояние:Бракуван (10.12.2008)
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):2010

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:CanoScan 8600F
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 5

10.04.2011 14:57 MSK
Връзка
Dima61 · Екатеринбург
Снимка: 161
Заполняемость какая...
+1
+1 / –0
10.04.2011 15:25 MSK
Връзка
Снимка: 919 · Местен редактор
Цитата (Dima61, 10.04.2011):
> Заполняемость какая...

...учитывая, что два этих троллейбуса до самой конечной поедут одной трассой.
+1
+1 / –0
11.04.2011 00:57 MSK
Връзка
Снимка: 931 · Редактор новини
Шестёрка специально тянет двойку?
+1
+1 / –0
11.04.2011 10:44 MSK
Връзка
Снимка: 919 · Местен редактор
Цитата (Синий трамвай, 11.04.2011):
> Шестёрка специально тянет двойку?

Никто никого специально тогда не тянул. Основной смысл работы водителя заключался в точном соблюдении расписания. Диспетчерское регулирование осуществлялось по системе АСУ с несколькими контрольными пунктами по трассе маршрута, на которых надо было отметиться с отклонением +2/-1 минуты. Оплата проезда была абонементными талонами, которые продавались у водителя и в киосках "Союзпечати". Финансового плана у водителей не было, на маршруте старались держаться поближе друг к другу или пропустить вперед автобус, чтобы не перегрузить троллейбус. Основные сходы с линии в то время были по причинам: поломки дверей, рессор, РКО.
+1
+1 / –0
19.12.2011 23:49 MSK
Връзка
Колобок · Нижни Новгород
Снимка: 224
Ах, гэшечка просто класс и такая свеженькая! А на 18 -ой машине не то что правого дворника нет, водительского тоже нема)
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.