TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Karaganda, ZiU-682G [G00] nr. 91; Karaganda — Old photos (up to 2000 year)
  Karaganda ZiU-682V-012 [V0A] nr. 18  —  maršrutas 2
 ZiU-682G [G00] nr. 91  —  maršrutas 6
Old photos (up to 2000 year)
Кеңестік даңғылы

Autorius: Ааре Оландер · Talinas           Data: 1991 m. spalio 9 d., trečiadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 10.04.2011 14:53 MSK
Peržiūrų — 1262

Detali informacija

Karaganda, ZiU-682G [G00] nr. 91

Depas/Parkas:Trolleybus
Nuo...:1991-08
Modelis:ZiU-682G [G00]
Pagamintas:1991-08
Gamyklinis numeris:1114
Dabartinė būsena:Nurašytas (2008-12-10)
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2010

Nuotraukos parametrai

Model:CanoScan 8600F
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 5

10.04.2011 14:57 MSK
Nuoroda
Dima61 · Jekaterinburgas
Foto: 161
Заполняемость какая...
+1
+1 / –0
10.04.2011 15:25 MSK
Nuoroda
Foto: 919 · Miesto redaktorius
Цитата (Dima61, 10.04.2011):
> Заполняемость какая...

...учитывая, что два этих троллейбуса до самой конечной поедут одной трассой.
+1
+1 / –0
11.04.2011 00:57 MSK
Nuoroda
Foto: 931 · Naujienų redaktorius
Шестёрка специально тянет двойку?
+1
+1 / –0
11.04.2011 10:44 MSK
Nuoroda
Foto: 919 · Miesto redaktorius
Цитата (Синий трамвай, 11.04.2011):
> Шестёрка специально тянет двойку?

Никто никого специально тогда не тянул. Основной смысл работы водителя заключался в точном соблюдении расписания. Диспетчерское регулирование осуществлялось по системе АСУ с несколькими контрольными пунктами по трассе маршрута, на которых надо было отметиться с отклонением +2/-1 минуты. Оплата проезда была абонементными талонами, которые продавались у водителя и в киосках "Союзпечати". Финансового плана у водителей не было, на маршруте старались держаться поближе друг к другу или пропустить вперед автобус, чтобы не перегрузить троллейбус. Основные сходы с линии в то время были по причинам: поломки дверей, рессор, РКО.
+1
+1 / –0
19.12.2011 23:49 MSK
Nuoroda
Колобок · Žemutinis Naugardas
Foto: 224
Ах, гэшечка просто класс и такая свеженькая! А на 18 -ой машине не то что правого дворника нет, водительского тоже нема)
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.