TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Karaganda, ZiU-682G [G00] Nr. 91; Karaganda — Old photos (up to 2000 year)
  Karaganda ZiU-682V-012 [V0A] Nr. 18  —  Traseu 2
 ZiU-682G [G00] Nr. 91  —  Traseu 6
Old photos (up to 2000 year)
Кеңестік даңғылы

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Dată: 9 octombrie 1991 an, Miercuri

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 10.04.2011 14:53 MSK
Vizualizări — 1265

Informație detaliată

Votare

Evaluare: +75

Karaganda, ZiU-682G [G00] Nr. 91

Depoul:Trolleybus
Livrat:08.1991
Model:ZiU-682G [G00]
Anul construcției:08.1991
Numărul de serie:1114
Starea actuală:Retras din circulație (10.12.2008)
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:2010

Setările camerei foto

Model:CanoScan 8600F
Arătați datele EXIF

Comentarii · 5

10.04.2011 14:57 MSK
Link
Dima61 · Yekaterinburg
Fotografii: 161
Заполняемость какая...
+1
+1 / –0
10.04.2011 15:25 MSK
Link
Fotografii: 919 · Redactor local
Цитата (Dima61, 10.04.2011):
> Заполняемость какая...

...учитывая, что два этих троллейбуса до самой конечной поедут одной трассой.
+1
+1 / –0
11.04.2011 00:57 MSK
Link
Fotografii: 931 · Redactor al știrilor
Шестёрка специально тянет двойку?
+1
+1 / –0
11.04.2011 10:44 MSK
Link
Fotografii: 919 · Redactor local
Цитата (Синий трамвай, 11.04.2011):
> Шестёрка специально тянет двойку?

Никто никого специально тогда не тянул. Основной смысл работы водителя заключался в точном соблюдении расписания. Диспетчерское регулирование осуществлялось по системе АСУ с несколькими контрольными пунктами по трассе маршрута, на которых надо было отметиться с отклонением +2/-1 минуты. Оплата проезда была абонементными талонами, которые продавались у водителя и в киосках "Союзпечати". Финансового плана у водителей не было, на маршруте старались держаться поближе друг к другу или пропустить вперед автобус, чтобы не перегрузить троллейбус. Основные сходы с линии в то время были по причинам: поломки дверей, рессор, РКО.
+1
+1 / –0
19.12.2011 23:49 MSK
Link
Колобок · Nijni Novgorod
Fotografii: 224
Ах, гэшечка просто класс и такая свеженькая! А на 18 -ой машине не то что правого дворника нет, водительского тоже нема)
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.