Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Karaganda, ZiU-682G [G00] — 91; Karaganda — Old photos (up to 2000 year)
  Karaganda ZiU-682V-012 [V0A] — 18  —  Viszonylat 2
 ZiU-682G [G00] — 91  —  Viszonylat 6
Old photos (up to 2000 year)
Кеңестік даңғылы

Készítette: Ааре Оландер · Tallinn           Dátum: 9 október 1991 ., szerda

Mutasd a készítés helyét a térképen

Statisztikák

Publikálva 10.04.2011 14:53 MSK
Megtekintések — 1265

Részletes adatok

Szavazás

Értékelés: +75

Karaganda, ZiU-682G [G00] — 91

Kocsiszín/üzem:Trolleybus
kezdete:08.1991
típus:ZiU-682G [G00]
Gyártási év:08.1991
Gyári szám:1114
Aktuális állapot:Selejtezve (10.12.2008)
Üzemmód:Forgalmi
Szétvágva:2010

Fényképezőgép beállításai

Model:CanoScan 8600F
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 5

10.04.2011 14:57 MSK
Link
Dima61 · Jekatyerinburg
Képek: 161
Заполняемость какая...
+1
+1 / –0
10.04.2011 15:25 MSK
Link
Képek: 919 · Városi adatszerkesztő
Цитата (Dima61, 10.04.2011):
> Заполняемость какая...

...учитывая, что два этих троллейбуса до самой конечной поедут одной трассой.
+1
+1 / –0
11.04.2011 00:57 MSK
Link
Képek: 931 · Hírszerkesztő
Шестёрка специально тянет двойку?
+1
+1 / –0
11.04.2011 10:44 MSK
Link
Képek: 919 · Városi adatszerkesztő
Цитата (Синий трамвай, 11.04.2011):
> Шестёрка специально тянет двойку?

Никто никого специально тогда не тянул. Основной смысл работы водителя заключался в точном соблюдении расписания. Диспетчерское регулирование осуществлялось по системе АСУ с несколькими контрольными пунктами по трассе маршрута, на которых надо было отметиться с отклонением +2/-1 минуты. Оплата проезда была абонементными талонами, которые продавались у водителя и в киосках "Союзпечати". Финансового плана у водителей не было, на маршруте старались держаться поближе друг к другу или пропустить вперед автобус, чтобы не перегрузить троллейбус. Основные сходы с линии в то время были по причинам: поломки дверей, рессор, РКО.
+1
+1 / –0
19.12.2011 23:49 MSK
Link
Колобок · Nyizsnij Novgorod
Képek: 224
Ах, гэшечка просто класс и такая свеженькая! А на 18 -ой машине не то что правого дворника нет, водительского тоже нема)
0
+0 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.