TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Самара, Tatra T3SU (двухдверная) № 717; Самара — Кировское трамвайное депо; Самара — Конечные станции и кольца (трамвай)
  Самара Tatra T3SU (двухдверная) № 717 
Кировское трамвайное депо  ·  Конечные станции и кольца (трамвай)
1-й Безымянный переулок / Физкультурная улица
Перед поворотом в КТД (левая кривая)

Аўтар: Pro-man · Самара           Дата: 8 жніўня 2005 г., панядзелак

Статыстыка

Апублікавана 03.12.2007 19:42 MSK
Праглядаў — 891

Падрабязная інфармацыя

Самара, Tatra T3SU (двухдверная) № 717

Дэпо / Парк:Кировское трамвайное депо
З...:1990
Мадэль:Tatra T3SU (двухдверная)
Пабудаваны:1971
Заводскі №:160131
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (01.2009)
Прызначэнне:Службовы
Заўвагі:Платформа со стрелой. До 1990 — ГТД. С 01.2009 — 2004
Оснащён полупантографом

Каментары · 2

03.12.2007 23:28 MSK
Спасылка
Никита
Мне вот всегда было интересно - это от целых вагонов отрезают половину и делают такое или сразу такие были заказаны?
14.06.2009 20:41 MSK
Спасылка
Бронза_62 · Тула
Фота: 179
Цитата (Никита, 03.12.2007):
> Мне вот всегда было интересно - это от целых вагонов отрезают половину и делают такое или сразу такие были заказаны?

конечно сами делают! причем распилки раму снизу укреплять приходится, жесткость теряется сильно
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.