TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Moskva, Tatra T3SU (2-door) č. 962
  Moskva Tatra T3SU (2-door) č. 962 
Улица Шаболовка

Autor: Александр Шанин · Moskva           Dátum: Utorok 6. septembra 1994

Označiť miesto fotografovania na mape

Štatistika

Zverejnené 18.03.2011 19:29 MSK
Návštev — 973

Podrobná informácia

Hodnotenie

Celkové hodnotenie: +83
galvanic+1
Сергей Лапин+1
Yuriy Meshanskiy+1
an-tonik+1
manil+1
Клим Максим+1
Сергей Александров+1
FanUmbrella+1
Андрей Дубовицкий+1
Viktor_L+1
Andrey_1989+1
ЛВС-86К (8181)+1
Ramirez+1
Дорогомиловец+1
kamaz+1
Alexandr Matr+1
ПисателЬ+1
Ищенко Никита+1
Владимир Мартынов+1
Алексей Савин+1
Ренат+1
Надднепрянский путешественник+1
Алексей Чернов+1
Владислав Лысов+1
Mashinist+1
Rezident+1
Павел Мельников+1
Ник Харлей+1
Справедливый+1
пассат+1
Южанин+1
Станислав Лаврентьев+1
nik0352+1
Jan de Vu+1
Petko21+1
Сэм+1
YaMain+1
Илья Болилый+1
Maxtor+1
Forteroyal+1
Metro_man+1
mixkol+1
ViktorRy+1
TATRA-K2+1
Yotjeg+1
Sentinel+1
Simferopol+1
АртёмКо+1
Ymtram+1
ekb Alex+1
Алекс (ТатраТ3)+1
Shurik+1
ZiU-9+1
Синий трамвай+1
Александр Колесников+1
луч 71+1
Алексей Мякишев+1
ИванИванов+1
Voldemar+1
Роман Романов+1
Jan Horsky+1
Щукин Д.+1
Янис Витолс+1
makfan+1
Максим Компанец+1
Александр Сологубов+1
ASG+1
Антон triangel+1
Гарёк+1
Сергей Nemtsev+1
Serega MGT+1
Aleks+1
verbounty+1
ЭР200+1
Александров Николай+1
Алексей+1
Aviateur+1
Александр Конов+1
Антон Абрамов+1
Сергей Валерьевич+1
Иван Карташов+1
Влад Заулин+1
MAXMASTER+1

Moskva, Tatra T3SU (2-door) č. 962

Vozovňa/Remíza:Tramcars before 1994 — Tatras T2, K2, T3 (1959–1977)
Since...:20. 11. 1970
Typ:Tatra T3SU (2-door)
Výroba:9/1970
Výrobné číslo:159480
Súčasný stav:Prečíslovaný/premiestnený v rámci mesta (1977)
Účel:Osobné
Poznámka:1977 to work service; 09.1994 to Apakova, 0121; 03.10.2020 to Apakova (TRZ)
Интерьер

• Компоновка салона 2+1 (диваны)

История

• Эксплуатируется в депо имени П.Л. Апакова
• 1977 год: На заводе "СВАРЗ" произведено переоборудование в вагон-лабораторию для обследования контактной сети

Особенности

• На крыше вагона установлено два токоприёмника: передний — измерительный, задний — рабочий
• Крыша вагона оборудована остеклённым куполом для визуального для контроля за отклонением контактного провода

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
Nie ste rihlásený.
Komentovať môžu iba prihlásené používatelia.