TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Самара, Tatra T6B5SU № 1029
  Самара Tatra T6B5SU № 1030  —  маршрут 22, СМЕ 1029+1030
 Tatra T6B5SU № 1029  —  маршрут 22, СМЕ 1029+1030
Ташкентская улица

Автор: Pro-man · Самара           Дата: 28 ноември 2007 г., сряда

Статистика

Публикувано 29.11.2007 21:20 MSK
Разглеждан — 943

Подробна информация

Самара, Tatra T6B5SU № 1029

Депо/Парк:Северное трамвайное депо
От...:01.1994
Модел:Tatra T6B5SU
Построен:1992
Заводски №:179274
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Забележка:СМЕ 1029+1030
02.2009 — КВР

Коментари · 8

03.04.2010 22:33 MSK
Връзка
Vladotram · Бърно
Снимка: 89
Обалдеть, вагоны, как новые!
+2
+2 / –0
28.07.2010 00:23 MSK
Връзка
GRAY163 · Самара
Няма снимки
И это при том, что вагон до КВР ;))
0
+0 / –0
28.07.2010 12:56 MSK
Връзка
ViktorRy · Самара
Снимка: 20 · Общ редактор
Обратил внимание, что после КВР на переднем торце вагона уже нет фирменного логотипа ČKD. Вот ту уже его нету: http://transphoto.ru/photo/316453/ .
По-моему так поступили в отношении всех самарских T6B5, прошедших КВР :( .

Зачем их отдирают?
0
+0 / –0
28.07.2010 19:10 MSK
Връзка
GRAY163 · Самара
Няма снимки
Зачем отдирают - не знаю, а вот то, что после КВР логотипов нет- правда.
0
+0 / –0
28.07.2010 20:26 MSK
Връзка
Снимка: 4446
Цитата (ViktorRy, 28.07.2010):
> Зачем их отдирают?

Под эмблемой наверняка имеется очаг коррозии. Чтобы его устранить эмблему необходимо демонтировать.
+1
+1 / –0
28.07.2010 20:44 MSK
Връзка
Роман Ф. · Торонто
Снимка: 1543
А обратно сложно приделать?
0
+1 / –1
28.07.2010 22:03 MSK
Връзка
Снимка: 4446
Цитата (Роман Васильев, 28.07.2010):
> А обратно сложно приделать?

Не сложно конечно. Но видимо не хотят делать новый очаг коррозии. Обшивку-то сверлить придётся. Ну а раз на ходовые качества вагона эмблемка не влияет, видимо посчитали, что снова вешать её не надо.
+1
+1 / –0
31.07.2010 15:06 MSK
Връзка
Снимка: 29
Цитата (Дмитрий Касаткин, 28.07.2010):
> Под эмблемой наверняка имеется очаг коррозии. Чтобы его устранить эмблему необходимо демонтировать.

Чего имеется?
Очаг? Да ещё и коррозии...
Ну-ну...
А ни чё, что морда пластиковая, а ничё, что логотип (эмблема) алюминевая...
Только не говори, чт оона блестит... китайские ножички тоже блестят... однако там нет и грамм чернушки.
Всё на много проще или точнее дешевле - алюминий, рафинирование медью и покрытие никелем блестящим.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.