TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Trolleybuses — LiAZ-5280
Trolleybuses — LiAZ-5280
Riazanė
25. Компрессор

Autorius: дядя андрей · Kolomna           Data: 2010 m. gruodžio 12 d., sekmadienis

Statistika

Publikuota 27.02.2011 01:45 MSK
Peržiūrų — 502

Detali informacija

Nuotraukos parametrai

Model:Canon PowerShot A2000 IS
Date and Time:13.12.2010 13:23
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:200
Focal Length:6.4 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 6

27.02.2011 10:23 MSK
Nuoroda
Foto: 919
Надо же, ЭК-4 впихнули))
0
+0 / –0
27.02.2011 12:02 MSK
Nuoroda
Foto: 6437
По моему самый надёжный и ремонтнопригодный
0
+0 / –0
27.02.2011 12:41 MSK
Nuoroda
Foto: 919
и самый шумный и весьма непроизводительный
0
+0 / –0
27.02.2011 12:58 MSK
Nuoroda
Сергей Филатов · Žemutinis Naugardas
Foto: 2330
Цитата (Виктор Бергман, 27.02.2011):
> и самый шумный и весьма непроизводительный

Шумнее все таки немецкий "кнор-бремзе" которая Вологда любит ставить.
0
+0 / –0
27.02.2011 15:19 MSK
Nuoroda
Foto: 6437
Цитата (Виктор Бергман, 27.02.2011):
> и самый шумный и весьма непроизводительный

С этим можно поспорить:шум чаще всего из-за изношеных шатунных подшипников,производительность легко поднять заменой поршневых колец и притереть клапана.Начинает качать с 0 до 8кг за полторы минуты.Проверено на личном опыте.
0
+0 / –0
27.02.2011 17:20 MSK
Nuoroda
Foto: 4416 · Miesto redaktorius
К ЭК-4 мы уже привыкли, если бы был другой компрессор, были бы проблемы.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.