TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Trolleybuses — LiAZ-5280
Trolleybuses — LiAZ-5280
Ryazan
25. Компрессор

Autor: дядя андрей · Kolomna           Datum: Neděle 12. prosince 2010

Statistika

Zveřejněno 27.02.2011 01:45 MSK
Zhlédnutí — 502

Podrobné informace

Nastavení kamery

Model:Canon PowerShot A2000 IS
Date and Time:13.12.2010 13:23
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:200
Focal Length:6.4 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 6

27.02.2011 10:23 MSK
Odkaz
Fotografií: 919
Надо же, ЭК-4 впихнули))
0
+0 / –0
27.02.2011 12:02 MSK
Odkaz
Fotografií: 6437
По моему самый надёжный и ремонтнопригодный
0
+0 / –0
27.02.2011 12:41 MSK
Odkaz
Fotografií: 919
и самый шумный и весьма непроизводительный
0
+0 / –0
27.02.2011 12:58 MSK
Odkaz
Сергей Филатов · Nižní Novgorod
Fotografií: 2330
Цитата (Виктор Бергман, 27.02.2011):
> и самый шумный и весьма непроизводительный

Шумнее все таки немецкий "кнор-бремзе" которая Вологда любит ставить.
0
+0 / –0
27.02.2011 15:19 MSK
Odkaz
Fotografií: 6437
Цитата (Виктор Бергман, 27.02.2011):
> и самый шумный и весьма непроизводительный

С этим можно поспорить:шум чаще всего из-за изношеных шатунных подшипников,производительность легко поднять заменой поршневых колец и притереть клапана.Начинает качать с 0 до 8кг за полторы минуты.Проверено на личном опыте.
0
+0 / –0
27.02.2011 17:20 MSK
Odkaz
Fotografií: 4416 · Místní editor
К ЭК-4 мы уже привыкли, если бы был другой компрессор, были бы проблемы.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.