Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Harkiv, Kiev-2 Br. 327; Harkiv, Škoda 9Tr16 Br. 107; Harkiv, Škoda 9Tr16 Br. 108; Harkiv, Kiev-2 Br. 328; Harkiv, Tatra T3SU (2-door) Br. 1742; Harkiv — Museum of ET
  Harkiv Kiev-2 Br. 327 
 Škoda 9Tr16 Br. 107 
 Škoda 9Tr16 Br. 108 
 Kiev-2 Br. 328 
 Tatra T3SU (2-door) Br. 1742 
Museum of ET
Народний музей історії ХКП "Міськелектротранс"
Такие системы у нас раньше были

Posted by Андрей Кравчук · Harkiv

Statistics

Published 23.02.2011 15:31 MSK
Pregledi — 1365

Detailed info

Harkiv, Kiev-2 Br. 327

Prijevoznik/Pogon:Trolleybus depot # 1 (Depot # 1)
Since...:1965
Model:Kiev-2
Proizvedeno:1965
Trenutačno stanje:Povučeno (1971)
Namjena:Putničko vozilo
Napomene:СМЕ 327-328 в 1970г.

Harkiv, Škoda 9Tr16 Br. 107

Prijevoznik/Pogon:Trolleybus depot # 1 (Depot # 1)
Model:Škoda 9Tr16
Proizvedeno:1971
Trenutačno stanje:Povučeno
Namjena:Putničko vozilo
Napomene:СМЕ 107+108

Harkiv, Škoda 9Tr16 Br. 108

Prijevoznik/Pogon:Trolleybus depot # 1 (Depot # 1)
Model:Škoda 9Tr16
Proizvedeno:1971
Trenutačno stanje:Povučeno
Namjena:Putničko vozilo
Napomene:СМЕ 107+108

Harkiv, Kiev-2 Br. 328

Prijevoznik/Pogon:Trolleybus depot # 1 (Depot # 1)
Since...:1965
Model:Kiev-2
Proizvedeno:1965
Trenutačno stanje:Povučeno (1971)
Namjena:Putničko vozilo
Napomene:СМЕ 327-328 в 1970г.

Harkiv, Tatra T3SU (2-door) Br. 1742

Prijevoznik/Pogon:Kominternovskoye tramway depot
Since...:10.1967
Model:Tatra T3SU (2-door)
Proizvedeno:1967
Trenutačno stanje:Povučeno (12.1993)
Namjena:Putničko vozilo
СМЕ 1741-1742

Camera Settings

Model:Canon PowerShot A590 IS
Date and Time:01.02.2011 13:11
Exposure Time:1/40 sec
Aperture Value:2.6
ISO Speed:800
Focal Length:5.8 mm
Show all EXIF tags

Comments · 1

23.02.2011 16:04 MSK
Link
Photos: 820
Реально то что слева на стенде - только игрушки, на них практиковались в сборе СМЕ, но долго они не работали (особенно это касается Киевов). Шкоды свой ресурс в сцепках честно отбегали, а Т3 еще бегают. Правда, те Т3, что работают сейчас, почти все уже изначально с завода шли с возможностью работать в СМЕ с одним пантографом.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.