TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Praha, Tatra T3 nr. 6938
  Praha Tatra T3 nr. 6938  —  maršrutas 11
Škrétova
Zastávka/остановка: Muzeum. СМЕ 7039+6938

Autorius: betakaroten           Data: 2010 m. gruodžio 30 d., ketvirtadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 31.12.2010 00:40 MSK
Peržiūrų — 376

Detali informacija

Praha, Tatra T3 nr. 6938

Depas/Parkas:Strašnice depot
Modelis:Tatra T3
Pagamintas:1975
Gamyklinis numeris:164515
Dabartinė būsena:Perduotas į kitą miestą (2012-04)
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:04.2012 to Kharkiv, 6938; 12.12.2014 to 656; 02.2018 to Oktyabrskoye; 2021 to Saltovskoye
Praha

do 2006 — Praha, vozovna Kobylisy
2006 — 2011: Praha, vozovna Strašnice
01.03.2011 — odstavení z provozu v Praze, deponace ve vozovnách Strašnice, Vokovice a v ÚD
(údaje o příslušnosti k vozovnám jsou pouze orientační / данные о принадлежности к депо — грубо приблизительные);
04.04.2012 — odvoz na Ukrajinu


Харьков

История:

04.2012 — прибыл в Харьков
12.12.2014 — перенумерован [656]
02.2018 — передан из Салтовского депо в Октябрьское для прохождения КР
2021 — возвращён на баланс Салтовского депо
02.2022 — повреждён в результате вражеских обстрелов
10.2022 — восстановлен
20.10.2022 — возобновление линейной эксплуатации (маршрут №8)

Маршруты:

... — 02.2022: маршруты №5, №8, №27
20.10.2022 — н.в.: >5 различных маршрутов

Komentarai · 3

31.12.2010 22:18 MSK
Nuoroda
the.traveller · Astana
Foto: 157
11 вечно переполненный,особенно тут
здесь же раньше был треугольник и конечная троллейбуса
+2
+2 / –0
02.01.2011 02:54 MSK
Nuoroda
Michal Isakov · Praha
Foto: 2896 · Administratorius
А какой средний интервал у маршрута?
0
+0 / –0
02.01.2011 03:37 MSK
Nuoroda
Foto: 629
Расписание с конечной: http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortalData/_11/20110103/11_%28697_1%29T.pdf (в будние ходят двойники или KT8D5.RN2P, в выходные одиночки)
Сократить интервал на половину было бы слишком дорогое, сократить по другому - невозможно из-за шаблонного мышления организации.
Кстати, у 11 маршрута есть некоторые особенности: в большой части трассы он не дублируется другими маршрутами. Трасса не радиальная, а в форме буквы "U". Пересадки на метро в центре очень неудобные. Маршрут следует по линиям, которые в 80-х были под угрозой закрытия.
+1
+1 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.