TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Maskva, MTTCh nr. 3453
  Maskva MTTCh nr. 3453  —  maršrutas 23
Авиационная улица

Autorius: ifa42 · Kemerovo           Data: 2010 m. gruodžio 16 d., ketvirtadienis

Statistika

Publikuota 29.12.2010 12:12 MSK
Peržiūrų — 477

Detali informacija

Maskva, MTTCh nr. 3453

Depas/Parkas:Krasnopresnenskoye tram depot
Nuo...:2009-06
Modelis:MTTCh
Pagamintas:2009-06
Gamyklinis numeris:113
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (2017-05) Neeksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:23.03.2009 ex Tatra T3SU # 3941; 07.2008 ex 3567; 09.1994 ex 5567. 05.2017 to 30453; 10.2021 to Kursk, 113
Москва
Первоначальная компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД)
СМЕ 5567+5565 (80-е годы — начало 90-х годов)
СМЕ 3651+3567 (1996 год)
СМЕ 3567+3565 (2001 год)
СМЕ 3567+3649 (2002 — 2003 годы)
СМЕ 3567+3656 (2004 — 2005 годы)
СМЕ 3567+3771 (2006 год)
СМЕ 3567+3923 (2007 — 2008 годы)
СМЕ 3941+3875 (2008 — 2009 годы)
В 2006 году получил повреждение электрооборудования при ударе молнии

После модернизации в тип МТТЧ компоновка салона 1+1 (полумягкие сиденья ЧКД)
СМЕ 3454+3453 (07.2009 — 07.2010)
СМЕ 3462+3453 (07.2010 — 10.2010)
СМЕ 3462+3453 (12.2010 — 06.2012)
СМЕ 3449+3453 (06.2012 — 07.2012)
СМЕ 3462+3453 (07.2012 — 03.2013)
СМЕ 3462+3453 (01.2014 — 12.2014)
СМЕ 30461+30453 (05.2017 — 08.2017)
СМЕ 30447+30453 (10.2017 — 12.2018)
СМЕ 30461+30453 (01.2019 — 02.2019)
СМЕ 30447+30453 (02.2019 — 08.2021)

Курск

Nuotraukos parametrai

Model:Canon EOS DIGITAL REBEL
Date and Time:16.12.2010 11:53
Exposure Time:1/80 sec
Aperture Value:6.3
ISO Speed:100
Focal Length:25 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 9

29.12.2010 13:42 MSK
Nuoroda
Werdan · Maskva
Nėra foto
Уже не один. Видел, как снова бегает с 3462.
+1
+1 / –0
29.12.2010 17:50 MSK
Nuoroda
u96 · Maskva
Foto: 11
Да, его опять сцепили! Могли бы вернуть его к 3454, а 3462 оставить в покое!
+1
+1 / –0
29.12.2010 22:13 MSK
Nuoroda
Werdan · Maskva
Nėra foto
На днях видел как стояли на конечной разлучённые 3443 и 3445.
Один на 28, другой на 10. И смотрели они друг на друга, задаваясь вопросом, на долго ли разлука...
0
+0 / –0
30.12.2010 00:26 MSK
Nuoroda
Nėra foto
не пойму ни как как сцепляют, как расцепляют в пресни
–2
+0 / –2
30.12.2010 00:33 MSK
Nuoroda
Foto: 2615
Как и везде - при помощи рук, инструментов и такой-то матери :-)
+3
+3 / –0
30.12.2010 03:13 MSK
Nuoroda
Andrew Gri-Shen · Maskva
Foto: 395
Чисто как!
0
+0 / –0
30.12.2010 16:56 MSK
Nuoroda
Nėra foto
В смысле то сцепят то расцепят вот в смысле каком
0
+0 / –0
25.11.2011 21:31 MSK
Nuoroda
Sergey · Maskva
Foto: 2
Так вроде его номер до модернизации 3567,а МТТЧ 3459 ех.1984.Правда ещё с таким же заводским номером как у 1984 есть МТТА 1347,хотя фактически это др.вагон.
0
+0 / –0
25.11.2011 23:30 MSK
Nuoroda
Foto: 4446 · Miesto redaktorius
Цитата (Sergey, 25.11.2011):
> Так вроде его номер до модернизации 3567,а МТТЧ 3459 ех.1984.

Верно.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.