TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Dnipro, Tatra T3SU Nr. 1299; Dnipro — Old photos: Shots by foreign photographers
  Dnipro Tatra T3SU Nr. 1299  —  Traseu 1, 1299+1300
 Tatra T3SU Nr. 1300  —  Traseu 1, 1299+1300
Old photos: Shots by foreign photographers
Проспект Карла Маркса

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Dată: 29 noiembrie 1985 an, Vineri

Statistici

Publicat 23.12.2010 19:56 MSK
Vizualizări — 932

Informație detaliată

Dnipro, Tatra T3SU Nr. 1299

Depoul:Tramway depot #3
Model:Tatra T3SU
Anul construcției:1983
Numărul de serie:172800
Starea actuală:Abandonat
Funcție:Vehicul de pasageri
Oprit:25.06.2025
Фото, 09.2001
КР (ВРМ) 08.02.2006
СР 11-12.2011
КР(ВРМ) 12.2014 — 02.2015
СР 10-11.2018
СМЕ 1299+1300 до 06.2021г.

Setările camerei foto

Model:CanoScan 8600F
Arătați datele EXIF

Comentarii · 4

24.12.2010 15:27 MSK
Link
Fotografii: 385
Всегда удивлялся, почему большинство пассажиров тупо лезет в уже набитый первый вагон СМЕ, при том, что второй ещё остаётся полупустым. И с детства взял за правило, приходя на остановку, становиться в конце посадочной платформы - в Архангельске тогда одиночек в центре не было, а вот в Коломне этот метод уже не прокатывал, там составность была непредсказуема до непосредственного появления трамвая в поле зрения.
+1
+1 / –0
24.12.2010 19:20 MSK
Link
timoffey · Dnipro
Fotografii: 998
Цитата (Алексей Чернов, 24.12.2010):
> Всегда удивлялся, почему большинство пассажиров тупо лезет в уже набитый первый вагон СМЕ, при том, что второй ещё остаётся полупустым

Говорят первый вагон быстрее...
+2
+2 / –0
28.12.2010 13:52 MSK
Link
misa · Sankt Petersburg
Fotografii: 4080
... и теплее
0
+0 / –0
28.12.2010 18:27 MSK
Link
Славик · Hamburg
Fotografii: 41
Во втором водителя же нет! Он же вообще может никуда не поехать.

...Кстати, так было всегда, и до СМЕ, во времена эксплуатации поездов с двумя прицепными вагонами - тоже. Несмотря на то, что в прицепе не ревут двигатели, там комфортнее ехать было.
+1
+1 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.