TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Dniepr, Tatra T3SU Nr 1299; Dniepr — Old photos: Shots by foreign photographers
  Dniepr Tatra T3SU Nr 1299  —  linia 1, 1299+1300
 Tatra T3SU Nr 1300  —  linia 1, 1299+1300
Old photos: Shots by foreign photographers
Проспект Карла Маркса

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Data: 29 listopada 1985 r., piątek

Statystyka

Opublikowano 23.12.2010 19:56 MSK
Odsłon — 932

Dokładna informacja

Dniepr, Tatra T3SU Nr 1299

Zajezdnia:Tramway depot #3
Model:Tatra T3SU
Wyprodukowany:1983
Numer fabryczny:172800
Stan obecny:Wycofany
Rodzaj:Liniowy
Zawieszony:25.06.2025
Фото, 09.2001
КР (ВРМ) 08.02.2006
СР 11-12.2011
КР(ВРМ) 12.2014 — 02.2015
СР 10-11.2018
СМЕ 1299+1300 до 06.2021г.

Parametry zdjęcia

Model:CanoScan 8600F
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 4

24.12.2010 15:27 MSK
Link
Zdjęć: 385
Всегда удивлялся, почему большинство пассажиров тупо лезет в уже набитый первый вагон СМЕ, при том, что второй ещё остаётся полупустым. И с детства взял за правило, приходя на остановку, становиться в конце посадочной платформы - в Архангельске тогда одиночек в центре не было, а вот в Коломне этот метод уже не прокатывал, там составность была непредсказуема до непосредственного появления трамвая в поле зрения.
+1
+1 / –0
24.12.2010 19:20 MSK
Link
timoffey · Dniepr
Zdjęć: 998
Цитата (Алексей Чернов, 24.12.2010):
> Всегда удивлялся, почему большинство пассажиров тупо лезет в уже набитый первый вагон СМЕ, при том, что второй ещё остаётся полупустым

Говорят первый вагон быстрее...
+2
+2 / –0
28.12.2010 13:52 MSK
Link
misa · Sankt Petersburg
Zdjęć: 4080
... и теплее
0
+0 / –0
28.12.2010 18:27 MSK
Link
Славик · Hamburg
Zdjęć: 41
Во втором водителя же нет! Он же вообще может никуда не поехать.

...Кстати, так было всегда, и до СМЕ, во времена эксплуатации поездов с двумя прицепными вагонами - тоже. Несмотря на то, что в прицепе не ревут двигатели, там комфортнее ехать было.
+1
+1 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.