TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Dnipras, Tatra T3SU nr. 1299; Dnipras — Old photos: Shots by foreign photographers
  Dnipras Tatra T3SU nr. 1299  —  maršrutas 1, 1299+1300
 Tatra T3SU nr. 1300  —  maršrutas 1, 1299+1300
Old photos: Shots by foreign photographers
Проспект Карла Маркса

Autorius: Ааре Оландер · Talinas           Data: 1985 m. lapkričio 29 d., penktadienis

Statistika

Publikuota 23.12.2010 19:56 MSK
Peržiūrų — 932

Detali informacija

Dnipras, Tatra T3SU nr. 1299

Depas/Parkas:Tramway depot #3
Modelis:Tatra T3SU
Pagamintas:1983
Gamyklinis numeris:172800
Dabartinė būsena:Nebus eksploatuojamas / laukiama nurašymo
Paskirtis:Keleivinis
Eksploatacijos sustabdymas:2025-06-25
Фото, 09.2001
КР (ВРМ) 08.02.2006
СР 11-12.2011
КР(ВРМ) 12.2014 — 02.2015
СР 10-11.2018
СМЕ 1299+1300 до 06.2021г.

Nuotraukos parametrai

Model:CanoScan 8600F
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 4

24.12.2010 15:27 MSK
Nuoroda
Foto: 385
Всегда удивлялся, почему большинство пассажиров тупо лезет в уже набитый первый вагон СМЕ, при том, что второй ещё остаётся полупустым. И с детства взял за правило, приходя на остановку, становиться в конце посадочной платформы - в Архангельске тогда одиночек в центре не было, а вот в Коломне этот метод уже не прокатывал, там составность была непредсказуема до непосредственного появления трамвая в поле зрения.
+1
+1 / –0
24.12.2010 19:20 MSK
Nuoroda
timoffey · Dnipras
Foto: 998
Цитата (Алексей Чернов, 24.12.2010):
> Всегда удивлялся, почему большинство пассажиров тупо лезет в уже набитый первый вагон СМЕ, при том, что второй ещё остаётся полупустым

Говорят первый вагон быстрее...
+2
+2 / –0
28.12.2010 13:52 MSK
Nuoroda
misa · Sankt Peterburgas
Foto: 4080
... и теплее
0
+0 / –0
28.12.2010 18:27 MSK
Nuoroda
Славик · Hamburgas
Foto: 41
Во втором водителя же нет! Он же вообще может никуда не поехать.

...Кстати, так было всегда, и до СМЕ, во времена эксплуатации поездов с двумя прицепными вагонами - тоже. Несмотря на то, что в прицепе не ревут двигатели, там комфортнее ехать было.
+1
+1 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.