TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Дняпро, Tatra T3SU № 1299; Дняпро — Исторические фотографии: Серии иностранных авторов
  Дняпро Tatra T3SU № 1299  —  маршрут 1, 1299+1300
 Tatra T3SU № 1300  —  маршрут 1, 1299+1300
Исторические фотографии: Серии иностранных авторов
Проспект Карла Маркса

Аўтар: Ааре Оландер · Талін           Дата: 29 лістапада 1985 г., пятніца

Статыстыка

Апублікавана 23.12.2010 19:56 MSK
Праглядаў — 932

Падрабязная інфармацыя

Дняпро, Tatra T3SU № 1299

Дэпо / Парк:Трамвайное депо № 3
Мадэль:Tatra T3SU
Пабудаваны:1983
Заводскі №:172800
Стан:Выведзены з эксплуатацыі
Прызначэнне:Пасажырскі
Адстаўлены:25.06.2025
Фото, 09.2001
КР (ВРМ) 08.02.2006
СР 11-12.2011
КР(ВРМ) 12.2014 — 02.2015
СР 10-11.2018
СМЕ 1299+1300 до 06.2021г.

EXIF

Модель камеры:CanoScan 8600F
Паказаць цалкам

Каментары · 4

24.12.2010 15:27 MSK
Спасылка
Алексей Чернов · Архангельск
Фота: 385
Всегда удивлялся, почему большинство пассажиров тупо лезет в уже набитый первый вагон СМЕ, при том, что второй ещё остаётся полупустым. И с детства взял за правило, приходя на остановку, становиться в конце посадочной платформы - в Архангельске тогда одиночек в центре не было, а вот в Коломне этот метод уже не прокатывал, там составность была непредсказуема до непосредственного появления трамвая в поле зрения.
+1
+1 / –0
24.12.2010 19:20 MSK
Спасылка
timoffey · Дняпро
Фота: 998
Цитата (Алексей Чернов, 24.12.2010):
> Всегда удивлялся, почему большинство пассажиров тупо лезет в уже набитый первый вагон СМЕ, при том, что второй ещё остаётся полупустым

Говорят первый вагон быстрее...
+2
+2 / –0
28.12.2010 13:52 MSK
Спасылка
misa · Санкт-Пецярбург
Фота: 4080
... и теплее
0
+0 / –0
28.12.2010 18:27 MSK
Спасылка
Славик · Гамбург
Фота: 41
Во втором водителя же нет! Он же вообще может никуда не поехать.

...Кстати, так было всегда, и до СМЕ, во времена эксплуатации поездов с двумя прицепными вагонами - тоже. Несмотря на то, что в прицепе не ревут двигатели, там комфортнее ехать было.
+1
+1 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.