TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Масква, Tatra T3SU № 1710; Масква, 71-608КМ № 4224
  Масква Tatra T3SU № 1710 
 71-608КМ № 4224  —  маршрут 50
Волочаевская улица

Аўтар: Vladislav Prudnikov           Дата: 22 кастрычніка 2002 г., аўторак

Месца здымак на карце

Статыстыка

Апублікавана 17.11.2010 07:51 MSK
Праглядаў — 943

Падрабязная інфармацыя

Ацэнка

Рэйтынг: +88
ЛВС-86К (8181)+1
Mitay+1
Novert Байкальский+1
kamaz+1
Electron+1
Moscowit+1
driver9817+1
Serj+1
Alexandr Matr+1
Клим Максим+1
Ренат+1
Андрей Лазарев+1
Илья Болилый+1
Синий трамвай+1
Andrey_Sheva+1
Александров Николай+1
Fering+1
ifa42+1
Головизин Сергей+1
Сергей Валерьевич+1
Ситников Илья+1
Шпекавыг+1
Справедливый+1
Mashinist+1
Ищенко Никита+1
пассат+1
Tatra-Fan+1
Артём Мальгинов+1
Corbulon+1
Кипарисов Станислав+1
Dozent+1
Станислав Лаврентьев+1
mkm+1
Slava+1
Володя Мадоян+1
Бараш Алексей+1
Илюха_ЛэП+1
Voldemar+1
Руслан Измайлов+1
ПисателЬ+1
Kam1kadze+1
Дядя_Федор+1
nik0352+1
Киpeeв Андрей+1
BaNDiT69+1
Вололя+1
Anatoly+1
Maksimus+1
Алексей+1
Дим+1
Ушастик+1
mYm+1
Антон Абрамов+1
Гарёк+1
Maxtor+1
Алекс (ТатраТ3)+1
Olezka+1
Володя Царенко+1
Simferopol+1
RGB+1
Андрей Захаров+1
Роман Романов+1
McFly+1
Сэм+1
Bombik+1
Serega MGT+1
Красный Татр+1
Василий Филиппов+1
ИванИванов+1
FlasH+1
Янис Витолс+1
Александр Конов+1
Бронза_62+1
Сергей Сергеев+1
Борис Абызов+1
Александр Звягин+1
Алексей Мякишев+1
Sentinel+1
Ник Харлей+1
makfan+1
Коляныч+1
Василий КР+1
verbounty+1
Александр Колесников+1
Антон triangel+1
Seriy+1
Aleks+1
Макс И+1

Масква, Tatra T3SU № 1710

Дэпо / Парк:Трамвайное депо имени П.Л. Апакова
З...:09.1994
Мадэль:Tatra T3SU
Пабудаваны:1986
Заводскі №:175356
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (15.07.2008) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:05.2020
Заўвагі:До 09.1994 — 5710. С 15.07.2008 — ТРЗ, 0022
Конец 80-х годов — СМЕ 5710+5439
03.2006 — 09.2006 — СМЕ 1710+1977
09.2006 — 07.2008 — СМЕ 1710+1981
КР — 09.1991, 11.1996, 01.2003

Масква, 71-608КМ № 4224

Дэпо / Парк:Октябрьское трамвайное депо
З...:09.1995
Мадэль:71-608КМ
Пабудаваны:09.1995
Заводскі №:173
Стан:Адпраўлены ў іншы горад (10.2016) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:09.2017
Заўвагі:С 14.10.2016 — Саратов, 2290
Москва: работал на маршруте №35.
До 05.2007, с 11.2007 до 01.2008 и с 06.2008 до 09.2009 – СМЕ 4224+4212.

Саратов: на линии с пассажирами не работал.

EXIF

Паказаць цалкам

Каментары · 9

17.11.2010 08:13 MSK
Спасылка
Фота: 4440 · Лакальны рэдактар
:) Влад, ты чего шутишь? Какая ещё к/ст "ТРЗ"? 1710 приехал на ТРЗ в капитальный ремонт, а 4224 просто едет с пассажирами нулевым рейсом.
+7
+7 / –0
17.11.2010 13:58 MSK
Спасылка
Няма фота
Наверное, имелось в виду "Временная конечная ... из-за ремонта вагона" ;)
+2
+2 / –0
17.11.2010 15:08 MSK
Спасылка
Фота: 1557
Спасибо за отличную подборку фотоматериалов, Влад!!
+3
+3 / –0
17.11.2010 16:12 MSK
Спасылка
Няма фота
Цитата (Дмитрий Касаткин, 17.11.2010):
> а 4224 просто едет с пассажирами нулевым рейсом

а не тогда ли был ремонт лефортовского моста, из-за чего 50-й делал мега-крюк?
+1
+1 / –0
17.11.2010 16:48 MSK
Спасылка
Фота: 4440 · Лакальны рэдактар
Цитата (мутант, 17.11.2010):
>
> а не тогда ли был ремонт лефортовского моста, из-за чего 50-й делал мега-крюк?

Наверное. Но это не суть важно. Главное, это никакая не к/ст "ТРЗ" а просто Волочаевская улица.
+2
+2 / –0
17.11.2010 17:42 MSK
Спасылка
Фота: 1556
Прогулка Апаковца по Октябрьской сети.
+1
+1 / –0
18.11.2010 05:40 MSK
Спасылка
Фота: 452
ой ностальгия.. нетути уже этой рекламки "LG", тем более, в её первой вариации, которая и представлена на фото. Окраска добавляла 71-608КМ большее величие, он казался выразительным каким-то более, что ли.
+1
+1 / –0
18.11.2010 16:19 MSK
Спасылка
Няма фота
когда в мультиках брови расположены буквой V, то обычно персонаж выглядит озлобленным
+1
+1 / –0
18.11.2010 17:57 MSK
Спасылка
Бронза_62 · Тула
Фота: 179
На совёнка похож =)
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.