TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Мозырь — Линии и инфраструктура
  МозырьЛинии и инфраструктура
Вуліца Міру

Автор: Aviateur           Дата: 19 юли 2010 г., понеделник

Статистика

Публикувано 02.11.2010 18:10 MSK
Разглеждан — 715

Подробна информация

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 550D
Время съёмки:19.07.2010 15:20
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:11
Чувствительность ISO:400
Фокусное расстояние:28 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

03.11.2010 09:37 MSK
Връзка
WEST · Нижни Новгород
Снимка: 1274
Город-сказка, город-мечта.
–3
+0 / –3
06.04.2011 19:40 MSK
Връзка
Jeka from Vitebsk · Витебск
Снимка: 2125
действительно, КРАСИВО!!!
0
+0 / –0
09.05.2011 00:35 MSK
Връзка
de_lorian · Киев
Снимка: 623
Зачем двойной контактный провод на остановках? Коль мне не изменяет память,трамвай - это не ВЛ10 с тяговыми токами в несколько килоампер...
0
+0 / –0
09.05.2011 02:00 MSK
Връзка
Алексей Волков · Ярославъл
Снимка: 14
А тяга при трогании и разгоне с остановки? Там ведь как раз чуть ли не бОльшая мощность потребляется.
0
+0 / –0
09.05.2011 16:22 MSK
Връзка
Снимка: 3000
Цитата (Алексей Волков, 09.05.2011):
> А тяга при трогании и разгоне с остановки? Там ведь как раз чуть ли не бОльшая мощность потребляется.

Двухвагонный КТМ-5 разве не 600-650 ампер при максимальной мощности потребляет?
0
+0 / –0
09.02.2013 17:34 MSK
Връзка
Снимка: 9
Здорово! Вот бы в иванове трамвай востановили и сделали также как здесь!
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.