TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Мазыр — Линии и инфраструктура
  МазырЛинии и инфраструктура
Вуліца Міру

Аўтар: Aviateur           Дата: 19 ліпеня 2010 г., панядзелак

Статыстыка

Апублікавана 02.11.2010 18:10 MSK
Праглядаў — 715

Падрабязная інфармацыя

EXIF

Модель камеры:Canon EOS 550D
Время съёмки:19.07.2010 15:20
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:11
Чувствительность ISO:400
Фокусное расстояние:28 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 6

03.11.2010 09:37 MSK
Спасылка
WEST · Ніжні Ноўгарад
Фота: 1274
Город-сказка, город-мечта.
–3
+0 / –3
06.04.2011 19:40 MSK
Спасылка
Jeka from Vitebsk · Вiцебск
Фота: 2125
действительно, КРАСИВО!!!
0
+0 / –0
09.05.2011 00:35 MSK
Спасылка
de_lorian · Кіеў
Фота: 623
Зачем двойной контактный провод на остановках? Коль мне не изменяет память,трамвай - это не ВЛ10 с тяговыми токами в несколько килоампер...
0
+0 / –0
09.05.2011 02:00 MSK
Спасылка
Алексей Волков · Яраслаўль
Фота: 14
А тяга при трогании и разгоне с остановки? Там ведь как раз чуть ли не бОльшая мощность потребляется.
0
+0 / –0
09.05.2011 16:22 MSK
Спасылка
Фота: 3000
Цитата (Алексей Волков, 09.05.2011):
> А тяга при трогании и разгоне с остановки? Там ведь как раз чуть ли не бОльшая мощность потребляется.

Двухвагонный КТМ-5 разве не 600-650 ампер при максимальной мощности потребляет?
0
+0 / –0
09.02.2013 17:34 MSK
Спасылка
Фота: 9
Здорово! Вот бы в иванове трамвай востановили и сделали также как здесь!
+1
+1 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.