TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Орёл, Ф (Коломенский) № 106; Орёл — Исторические фотографии [1946-1991]; Орёл — Трамвайное депо им. Ю. Витаса
  Орёл Ф (Коломенский) № 106 
Исторические фотографии [1946-1991]  ·  Трамвайное депо им. Ю. Витаса
Трамвайное депо имени Юозаса Витаса
После реставрации. Фото из фонда Орловского музея ТТУ.

В цвете: http://orel-transport.ru/photos/32048.jpg

Качено от Павел Зюзин           Дата: април 1986 г. (около)

Статистика

Публикувано 29.10.2010 11:57 MSK
Разглеждан — 1282

Подробна информация

Орёл, Ф (Коломенский) № 106

Депо/Парк:Трамвайное депо имени Юозаса Витаса
От...:1985
Модел:Ф (Коломенский)
Построен:1922
Текущо състояние:Предаден в друг град (05.1986) Не работи
Назначение:Музеен
Забележка:До 1985 — 85; до 1982 — 106. С 07.01.1987 — Сан-Франциско, 106
До 1950 (?) — Москва.
1950-1966 (?) — Орел, пассажирская эксплуатация.
1966-1982 (?) — служебный вагон № 106.
1982-1983 — реставрация под старый линейный вагон. Присвоен № 85.
11.1983 — установлен на территории депо им. Витаса как памятник.
1985-1986 — снят с постамента, проведена более точная реставрация. Возвращён № 106.
05.1986 — отправлен в Сан-Франциско (США) в качестве подарка от СССР.
1987-1994 — работал в Сан-Франциско на линии F.
С 1994 не работает и стоит в одном из тупиков Музея ретро-трамваев.
Подробная информация на сайте «Орловский транспорт».
______________________________________________________________

c. 1950 sent from Moscow to Oryol.
c. 1966 converted to work car 106.
Restored in 1982 and assigned number 85.
Placed on static display in the Jouozas Vitas Depot in November 1983.
Restored again in 1985–1986 and assigned number 106.
Sent to San Francisco as a gift from USSR in May 1986. Commenced service in 1987.
Out of service since 1994.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DMC-TZ8
Время съёмки:29.04.2013 14:14
Выдержка:1/6 с
Диафрагменное число:3.3
Чувствительность ISO:400
Фокусное расстояние:4.1 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 9

29.10.2010 19:17 MSK
Връзка
Дмитрий001 · Орёл
Снимка: 112
Эх жаль его в Орле не оставили...
+3
+3 / –0
29.10.2010 19:36 MSK
Връзка
cluber · Москва
Снимка: 204
А самый правый в кадре случайно не...?
+1
+2 / –1
29.10.2010 23:27 MSK
Връзка
Снимка: 1259
Цитата (cluber, 29.10.2010):
> А самый правый в кадре случайно не...?

Вполне.

Собрали умельцы точную копию вагона в рекордно короткий срок, подарили по приказу Америке, там его и убили потихоньку.
+1
+1 / –0
01.11.2010 13:20 MSK
Връзка
Халл · Орёл
Снимка: 28
Спасибо за фото!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+2
+2 / –0
01.11.2010 21:23 MSK
Връзка
cluber · Москва
Снимка: 204
Цитата (Халл, 01.11.2010):
> Спасибо за фото!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Халл, нашли себя?! )
А справа правда же стоит Александр Яковлевич?
+3
+3 / –0
02.11.2010 15:45 MSK
Връзка
Халл · Орёл
Снимка: 28
Вношу ясность: первый справа - начальник трам. депо Гонец Валерий Михайлович (кстати, сейчас - тех. директор(гл. инженер) МУП ТТП). Коровина А. Я. на фото нет, т. к. он тогда в ТТУ не работал, а вот крайний слева - Верцов В. Г. тогдашний наш руководитель. Меня здесь тоже нет, где я в тот момент шлялся - не помню, такой исторический момент прошлёпал... увы...
+1
+1 / –0
02.11.2010 19:48 MSK
Връзка
cluber · Москва
Снимка: 204
Цитата (Халл, 02.11.2010):
> Вношу ясность:

Спасибо за разъяснения.
0
+0 / –0
02.11.2010 21:51 MSK
Връзка
Снимка: 1259
Товарищ Гонец вроде и был самым ответственным за восстановление этого вагончика.
0
+0 / –0
30.12.2016 18:07 MSK
Връзка
ViktorRy · Самара
Снимка: 20 · Общ редактор
Это же фото в цвете:

http://orel-transport.ru/photos/32048.jpg
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.