TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Prokopyevsk, 71-605 (KTM-5M3) č. 177; Prokopyevsk, 71-605 (KTM-5M3) č. 185
  Prokopyevsk 71-605 (KTM-5M3) č. 177 
 71-605 (KTM-5M3) č. 185 
Трамвайное депо № 1

Autor: Robert Leichsenring · Postupim           Datum: Čtvrtek 24. března 2005

Statistika

Zveřejněno 25.10.2010 00:26 MSK
Zhlédnutí — 450

Podrobné informace

Prokopyevsk, 71-605 (KTM-5M3) č. 177

Vozovna:Tramway depot # 1
Od...:8/1988
Typ:71-605 (KTM-5M3)
Vyroben:8/1988
Výrobní číslo:11846
Současný stav:GO/modernizace (přetypování) (2006)
Účel provozu:Osobní
► Поступил в депо №1, присвоен бортовой номер 177
► 1988 — 2003 ▬ СМЕ 176+177
► 2003 — 2006 ▬ после расформирования СМЕ не работал
► 2006 ▬ оформлен КВР с заменой кузова на 71-619КТ [►]
(по некоторым сведениям отправлен в г. Кемерово)

Prokopyevsk, 71-605 (KTM-5M3) č. 185

Vozovna:Tramway depot # 1
Od...:5/1989
Typ:71-605 (KTM-5M3)
Vyroben:5/1989
Výrobní číslo:12447
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (11/2006) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Sešrotován:8/2019
Poznámka:11.2006 to 220; 01.12.2013 to # 1; 21.04.2017 to 101
► Поступил в депо №1, присвоен бортовой номер 185
► 1989 — 1992 ▬ СМЕ 185+186
► 1992 ▬ ДТП, вагон 186 разбит до степени исключения
► 1992 — 1994 ▬ работает один, в СМЕ-челноке 185+121
► 1994 — 2003 ▬ СМЕ 175+185
► 2003 — 2006 ▬ после расцепления СМЕ простой в депо №1
► 11.2006 ▬ передан в депо №2, присвоен бортовой номер 220 (подмена вагона зав.№(9292))
► 12.2013 ▬ передан в депо №1 после закрытия депо №2
с сохранением бортового номера
► 04.2017 ▬ присвоен бортовой номер 101
► 06.11.2017 ▬ разбит в аварии с вагоном 168 на ул. Ясная Поляна

Komentáře · 2

25.10.2010 13:14 MSK
Odkaz
Dvizzzok · Volgograd
Fotografií: 280
Слоган про XXI век, никак с окружающим "миром" не вяжется )
+1
+1 / –0
25.10.2010 20:01 MSK
Odkaz
MMG · Prokopyevsk
Fotografií: 1315
Тогда были такие времена. Да в общем-то как должны были выглядеть отцепленные хвосты СМЕ... хотя некоторые работают по сей день
+1
+1 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.