TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Jekaterinburgas, Tatra T3SU nr. 194
  JekaterinburgasTatra T3SU nr. 194  —  maršrutas 8, СМЕ 193+194
Улица Бакинских Комиссаров

Autorius: Капитан           Data: 2010 m. spalio 19 d., antradienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 20.10.2010 08:27 MSK
Peržiūrų — 419

Detali informacija

Jekaterinburgas, Tatra T3SU nr. 194

Sistema:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Depas/Parkas:Severnoye tram depot
Modelis:Tatra T3SU
Pagamintas:1979
Gamyklinis numeris:168195
Dabartinė būsena:Eksploatuojamas
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:СМЕ 193+194

Nuotraukos parametrai

Model:Canon PowerShot SX1 IS
Date and Time:19.10.2010 15:52
Exposure Time:1/1600 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:80
Focal Length:7.947 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 7

20.10.2010 10:10 MSK
Nuoroda
Dvizzzok · Volgogradas
Foto: 280
Это что за "аэродромная диспетчерская башня"?
–1
+3 / –4
20.10.2010 11:20 MSK
Nuoroda
Nėra foto
водонапорная башня наверное
+3
+3 / –0
20.10.2010 11:44 MSK
Nuoroda
Nėra foto
Цитата (эль..., 20.10.2010):
> водонапорная башня

Верно. Подробнее здесь: http://tinyurl.com/37cjq6g
+2
+2 / –0
20.10.2010 13:19 MSK
Nuoroda
Foto: 60
Белая Башня, достопримечательность Уралмаша.
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:23 MSK
Nuoroda
Ezhik3605 · Jekaterinburgas
Foto: 1
я на неё как-то залазил. весь уралмаш как на ладони))))
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:39 MSK
Nuoroda
Rezident · Jekaterinburgas
Foto: 10948 · Vyresnysis tvarkytojas / Miesto redaktorius
Надо сказать, что фото-/видеосъемка трамваев с самой башни получается хорошей, особенно, если аппаратура позволяет делать качественные снимки. Вот только ветер на самом верху не приятный, даже если на самой земле штиль.

А виден там, помимо Уралмаша, например, Антей (очередь "Высоцкий")
0
+1 / –1
21.10.2010 15:25 MSK
Nuoroda
Foto: 6
Всегда мечтал чтоб вокруг этой башни было круговое движение как и Автотранспорта, так и трамваев... Но разве дождёшься чего то нового в нашей трамвайной системе... У нас очень сильно Экономят на спецчастях пути, а именно - на стрелочных переводах, почти все пошёрстные стрелки уже сделали с литыми стрелочными переводами, если кто не знает, мало ли, то там нет перьев для первода стрелок, вагон, желающий поехать назад, сойдёт с рельс, это очень плохо что из везде делать стали, даже на конечных почти на всех литые пошёрстки, но что поделать.. Экономят...
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.