TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Yekaterinburg, Tatra T3SU Nr. 194
  YekaterinburgTatra T3SU Nr. 194  —  Traseu 8, СМЕ 193+194
Улица Бакинских Комиссаров

Autor: Капитан           Dată: 19 octombrie 2010 an, Marți

Afișează locația de fotografiere pe hartă

Statistici

Publicat 20.10.2010 08:27 MSK
Vizualizări — 419

Informație detaliată

Yekaterinburg, Tatra T3SU Nr. 194

Rețea:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Depoul:Severnoye tram depot
Model:Tatra T3SU
Anul construcției:1979
Numărul de serie:168195
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:СМЕ 193+194

Setările camerei foto

Model:Canon PowerShot SX1 IS
Date and Time:19.10.2010 15:52
Exposure Time:1/1600 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:80
Focal Length:7.947 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 7

20.10.2010 10:10 MSK
Link
Dvizzzok · Volgograd
Fotografii: 280
Это что за "аэродромная диспетчерская башня"?
–1
+3 / –4
20.10.2010 11:20 MSK
Link
Nicio fotografie
водонапорная башня наверное
+3
+3 / –0
20.10.2010 11:44 MSK
Link
Nicio fotografie
Цитата (эль..., 20.10.2010):
> водонапорная башня

Верно. Подробнее здесь: http://tinyurl.com/37cjq6g
+2
+2 / –0
20.10.2010 13:19 MSK
Link
Fotografii: 60
Белая Башня, достопримечательность Уралмаша.
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:23 MSK
Link
Ezhik3605 · Yekaterinburg
Fotografii: 1
я на неё как-то залазил. весь уралмаш как на ладони))))
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:39 MSK
Link
Rezident · Yekaterinburg
Fotografii: 10948 · Fotomoderator superior / Redactor local
Надо сказать, что фото-/видеосъемка трамваев с самой башни получается хорошей, особенно, если аппаратура позволяет делать качественные снимки. Вот только ветер на самом верху не приятный, даже если на самой земле штиль.

А виден там, помимо Уралмаша, например, Антей (очередь "Высоцкий")
0
+1 / –1
21.10.2010 15:25 MSK
Link
Fotografii: 6
Всегда мечтал чтоб вокруг этой башни было круговое движение как и Автотранспорта, так и трамваев... Но разве дождёшься чего то нового в нашей трамвайной системе... У нас очень сильно Экономят на спецчастях пути, а именно - на стрелочных переводах, почти все пошёрстные стрелки уже сделали с литыми стрелочными переводами, если кто не знает, мало ли, то там нет перьев для первода стрелок, вагон, желающий поехать назад, сойдёт с рельс, это очень плохо что из везде делать стали, даже на конечных почти на всех литые пошёрстки, но что поделать.. Экономят...
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.