TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Jekaterynburg, Tatra T3SU Nr 194
  JekaterynburgTatra T3SU Nr 194  —  linia 8, СМЕ 193+194
Улица Бакинских Комиссаров

Autor: Капитан           Data: 19 października 2010 r., wtorek

Pokaż miejsce wykonania zdjęcia na mapie

Statystyka

Opublikowano 20.10.2010 08:27 MSK
Odsłon — 419

Dokładna informacja

Jekaterynburg, Tatra T3SU Nr 194

Sieć:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Zajezdnia:Severnoye tram depot
Model:Tatra T3SU
Wyprodukowany:1979
Numer fabryczny:168195
Stan obecny:W bieżącej eksploatacji
Rodzaj:Liniowy
Notatka:СМЕ 193+194

Parametry zdjęcia

Model:Canon PowerShot SX1 IS
Date and Time:19.10.2010 15:52
Exposure Time:1/1600 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:80
Focal Length:7.947 mm
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 7

20.10.2010 10:10 MSK
Link
Dvizzzok · Wołgograd
Zdjęć: 280
Это что за "аэродромная диспетчерская башня"?
–1
+3 / –4
20.10.2010 11:20 MSK
Link
Brak zdjęć
водонапорная башня наверное
+3
+3 / –0
20.10.2010 11:44 MSK
Link
Brak zdjęć
Цитата (эль..., 20.10.2010):
> водонапорная башня

Верно. Подробнее здесь: http://tinyurl.com/37cjq6g
+2
+2 / –0
20.10.2010 13:19 MSK
Link
Zdjęć: 60
Белая Башня, достопримечательность Уралмаша.
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:23 MSK
Link
Ezhik3605 · Jekaterynburg
Zdjęć: 1
я на неё как-то залазил. весь уралмаш как на ладони))))
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:39 MSK
Link
Rezident · Jekaterynburg
Zdjęć: 10948 · Starszy moderator zdjęć / Redaktor lokalny
Надо сказать, что фото-/видеосъемка трамваев с самой башни получается хорошей, особенно, если аппаратура позволяет делать качественные снимки. Вот только ветер на самом верху не приятный, даже если на самой земле штиль.

А виден там, помимо Уралмаша, например, Антей (очередь "Высоцкий")
0
+1 / –1
21.10.2010 15:25 MSK
Link
Zdjęć: 6
Всегда мечтал чтоб вокруг этой башни было круговое движение как и Автотранспорта, так и трамваев... Но разве дождёшься чего то нового в нашей трамвайной системе... У нас очень сильно Экономят на спецчастях пути, а именно - на стрелочных переводах, почти все пошёрстные стрелки уже сделали с литыми стрелочными переводами, если кто не знает, мало ли, то там нет перьев для первода стрелок, вагон, желающий поехать назад, сойдёт с рельс, это очень плохо что из везде делать стали, даже на конечных почти на всех литые пошёрстки, но что поделать.. Экономят...
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.