Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Jekatyerinburg, Tatra T3SU — 194
  JekatyerinburgTatra T3SU — 194  —  Viszonylat 8, СМЕ 193+194
Улица Бакинских Комиссаров

Készítette: Капитан           Dátum: 19 október 2010 ., kedd

Mutasd a készítés helyét a térképen

Statisztikák

Publikálva 20.10.2010 08:27 MSK
Megtekintések — 419

Részletes adatok

Jekatyerinburg, Tatra T3SU — 194

Hálózat:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Kocsiszín/üzem:Severnoye tram depot
típus:Tatra T3SU
Gyártási év:1979
Gyári szám:168195
Aktuális állapot:Forgalomban
Üzemmód:Forgalmi
Megjegyzés:СМЕ 193+194

Fényképezőgép beállításai

Model:Canon PowerShot SX1 IS
Date and Time:19.10.2010 15:52
Exposure Time:1/1600 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:80
Focal Length:7.947 mm
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 7

20.10.2010 10:10 MSK
Link
Dvizzzok · Volgográd
Képek: 280
Это что за "аэродромная диспетчерская башня"?
–1
+3 / –4
20.10.2010 11:20 MSK
Link
Nincsenek képek
водонапорная башня наверное
+3
+3 / –0
20.10.2010 11:44 MSK
Link
Nincsenek képek
Цитата (эль..., 20.10.2010):
> водонапорная башня

Верно. Подробнее здесь: http://tinyurl.com/37cjq6g
+2
+2 / –0
20.10.2010 13:19 MSK
Link
Képek: 60
Белая Башня, достопримечательность Уралмаша.
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:23 MSK
Link
Ezhik3605 · Jekatyerinburg
Képek: 1
я на неё как-то залазил. весь уралмаш как на ладони))))
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:39 MSK
Link
Rezident · Jekatyerinburg
Képek: 10948 · Vezető fotó-moderátor / Városi adatszerkesztő
Надо сказать, что фото-/видеосъемка трамваев с самой башни получается хорошей, особенно, если аппаратура позволяет делать качественные снимки. Вот только ветер на самом верху не приятный, даже если на самой земле штиль.

А виден там, помимо Уралмаша, например, Антей (очередь "Высоцкий")
0
+1 / –1
21.10.2010 15:25 MSK
Link
Képek: 6
Всегда мечтал чтоб вокруг этой башни было круговое движение как и Автотранспорта, так и трамваев... Но разве дождёшься чего то нового в нашей трамвайной системе... У нас очень сильно Экономят на спецчастях пути, а именно - на стрелочных переводах, почти все пошёрстные стрелки уже сделали с литыми стрелочными переводами, если кто не знает, мало ли, то там нет перьев для первода стрелок, вагон, желающий поехать назад, сойдёт с рельс, это очень плохо что из везде делать стали, даже на конечных почти на всех литые пошёрстки, но что поделать.. Экономят...
0
+0 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.