Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Yekaterinburg, Tatra T3SU # 194
  YekaterinburgTatra T3SU # 194  —  Linjalla 8, СМЕ 193+194
Улица Бакинских Комиссаров

Kuvaaja: Капитан           Kuvauspäivä: 19 lokakuuta 2010 v., tiistai

Näytä kuvauspaikka kartalla

Tilastot

Julkaistu 20.10.2010 08:27 MSK
Näyttökerrat — 419

Tarkemmat tiedot

Yekaterinburg, Tatra T3SU # 194

Verkosto:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Liikennöitsijä/varikko:Severnoye tram depot
Malli:Tatra T3SU
Valmistettu:1979
Sarjanumero:168195
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:СМЕ 193+194

Kameran asetukset

Model:Canon PowerShot SX1 IS
Date and Time:19.10.2010 15:52
Exposure Time:1/1600 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:80
Focal Length:7.947 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 7

20.10.2010 10:10 MSK
Linkki
Dvizzzok · Volgograd
Kuvat: 280
Это что за "аэродромная диспетчерская башня"?
–1
+3 / –4
20.10.2010 11:20 MSK
Linkki
Ei kuvia
водонапорная башня наверное
+3
+3 / –0
20.10.2010 11:44 MSK
Linkki
Ei kuvia
Цитата (эль..., 20.10.2010):
> водонапорная башня

Верно. Подробнее здесь: http://tinyurl.com/37cjq6g
+2
+2 / –0
20.10.2010 13:19 MSK
Linkki
Kuvat: 60
Белая Башня, достопримечательность Уралмаша.
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:23 MSK
Linkki
Ezhik3605 · Yekaterinburg
Kuvat: 1
я на неё как-то залазил. весь уралмаш как на ладони))))
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:39 MSK
Linkki
Rezident · Yekaterinburg
Kuvat: 10948 · Entinen kuvien tarkastaja / Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Надо сказать, что фото-/видеосъемка трамваев с самой башни получается хорошей, особенно, если аппаратура позволяет делать качественные снимки. Вот только ветер на самом верху не приятный, даже если на самой земле штиль.

А виден там, помимо Уралмаша, например, Антей (очередь "Высоцкий")
0
+1 / –1
21.10.2010 15:25 MSK
Linkki
Kuvat: 6
Всегда мечтал чтоб вокруг этой башни было круговое движение как и Автотранспорта, так и трамваев... Но разве дождёшься чего то нового в нашей трамвайной системе... У нас очень сильно Экономят на спецчастях пути, а именно - на стрелочных переводах, почти все пошёрстные стрелки уже сделали с литыми стрелочными переводами, если кто не знает, мало ли, то там нет перьев для первода стрелок, вагон, желающий поехать назад, сойдёт с рельс, это очень плохо что из везде делать стали, даже на конечных почти на всех литые пошёрстки, но что поделать.. Экономят...
0
+0 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.