TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Jekatěrinburg, Tatra T3SU č. 194
  JekatěrinburgTatra T3SU č. 194  —  linka 8, СМЕ 193+194
Улица Бакинских Комиссаров

Autor: Капитан           Datum: Úterý 19. října 2010

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 20.10.2010 08:27 MSK
Zhlédnutí — 419

Podrobné informace

Jekatěrinburg, Tatra T3SU č. 194

Provoz:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Vozovna:Severnoye tram depot
Typ:Tatra T3SU
Vyroben:1979
Výrobní číslo:168195
Současný stav:V provozu
Účel provozu:Osobní
Poznámka:СМЕ 193+194

Nastavení kamery

Model:Canon PowerShot SX1 IS
Date and Time:19.10.2010 15:52
Exposure Time:1/1600 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:80
Focal Length:7.947 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 7

20.10.2010 10:10 MSK
Odkaz
Dvizzzok · Volgograd
Fotografií: 280
Это что за "аэродромная диспетчерская башня"?
–1
+3 / –4
20.10.2010 11:20 MSK
Odkaz
Bez fotografií
водонапорная башня наверное
+3
+3 / –0
20.10.2010 11:44 MSK
Odkaz
Bez fotografií
Цитата (эль..., 20.10.2010):
> водонапорная башня

Верно. Подробнее здесь: http://tinyurl.com/37cjq6g
+2
+2 / –0
20.10.2010 13:19 MSK
Odkaz
Fotografií: 60
Белая Башня, достопримечательность Уралмаша.
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:23 MSK
Odkaz
Ezhik3605 · Jekatěrinburg
Fotografií: 1
я на неё как-то залазил. весь уралмаш как на ладони))))
+3
+3 / –0
20.10.2010 19:39 MSK
Odkaz
Rezident · Jekatěrinburg
Fotografií: 10948 · Senior fotomoderátor / Místní editor
Надо сказать, что фото-/видеосъемка трамваев с самой башни получается хорошей, особенно, если аппаратура позволяет делать качественные снимки. Вот только ветер на самом верху не приятный, даже если на самой земле штиль.

А виден там, помимо Уралмаша, например, Антей (очередь "Высоцкий")
0
+1 / –1
21.10.2010 15:25 MSK
Odkaz
Fotografií: 6
Всегда мечтал чтоб вокруг этой башни было круговое движение как и Автотранспорта, так и трамваев... Но разве дождёшься чего то нового в нашей трамвайной системе... У нас очень сильно Экономят на спецчастях пути, а именно - на стрелочных переводах, почти все пошёрстные стрелки уже сделали с литыми стрелочными переводами, если кто не знает, мало ли, то там нет перьев для первода стрелок, вагон, желающий поехать назад, сойдёт с рельс, это очень плохо что из везде делать стали, даже на конечных почти на всех литые пошёрстки, но что поделать.. Экономят...
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.