TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Konotop, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 72
  Konotop 71-605 (KTM-5M3) Nr. 72 
Interior, vedere spre față

Autor: Лайонел · Moscova           Dată: 30 august 2010 an, Luni

Statistici

Publicat 17.09.2010 20:43 MSK
Vizualizări — 416

Informație detaliată

Konotop, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 72

Depoul:Tramway
Livrat:1982
Model:71-605 (KTM-5M3)
Anul construcției:07.1982
Numărul de serie:7419
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (≈ 2024)
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:≈ 2024 to work service

Comentarii · 7

17.09.2010 20:59 MSK
Link
Fering · Sankt Petersburg
Fotografii: 1012
Даже бегущая строка есть, удивительно)
+3
+3 / –0
17.09.2010 21:14 MSK
Link
Fotografii: 42376
Смотрится очень впечатляюще))) И криво:)
–4
+1 / –5
17.09.2010 21:53 MSK
Link
Лайонел · Moscova
Fotografii: 1511
Только что заметил: салон-то покрасили, причём совсем недавно!
См. http://transphoto.ru/photo/240178/
0
+0 / –0
21.05.2011 05:20 MSK
Link
Fotografii: 931
Ну что, здесь тоже больничный цвет?
0
+0 / –0
21.05.2011 19:49 MSK
Link
Лайонел · Moscova
Fotografii: 1511
Не понял, это Вы к чему?
P.S. Если конкретнее, больше всего не понял слова "тоже"... а где ещё?..
0
+0 / –0
21.05.2011 20:05 MSK
Link
Т.Л.Н. · Smolensk
Fotografii: 1095 · Redactor general
Речь про вагон 004 из Константиновки
0
+0 / –0
21.05.2011 20:30 MSK
Link
Лайонел · Moscova
Fotografii: 1511
Почитал дискуссию. Не знаю, лично мне нравятся салоны такого цвета. Особенно скучаю по метровагонам - ежам и номерным - с голубым пластиком. В Москве таких уже почти (или совсем?) не осталось (ну разве что, один из вагонов "Читающей Москвы")
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.