TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Ryazan, ZiU-682G [G00] Nr. 2095
  Ryazan ZiU-682G [G00] Nr. 2095  —  Traseu 16
Интернациональная улица
Троллейбус всегда занимает место под солнцем

Autor: Владимир Дмитриев           Dată: 26 august 2010 an, Joi

Statistici

Publicat 27.08.2010 16:03 MSK
Vizualizări — 444

Informație detaliată

Ryazan, ZiU-682G [G00] Nr. 2095

Depoul:Trolleybus depot # 2
Model:ZiU-682G [G00]
Anul construcției:1991
Numărul de serie:1670
Starea actuală:Retras din circulație (08.2020)
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:11.2020

Setările camerei foto

Model:DMC-FZ8
Date and Time:26.08.2010 18:16
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:100
Focal Length:18.6 mm
Arătați datele EXIF

Comentarii · 2

28.08.2010 01:02 MSK
Link
Kam1kadze · Ryazan
Fotografii: 23
как паз коптит....
0
+1 / –1
29.08.2010 11:09 MSK
Link
Victor_N · Ryazan
Fotografii: 1
Цитата (Kam1kadze, 28.08.2010):
> как паз коптит....

если не ошибаюсь (а судя по негромкому свисту двигателя на некоторых режимах, это так), дизель у ПАЗов с турбонаддувом. А у всех наддувных дизелей есть такая особенность, что при резком увеличении подачи топлива (при разгоне, например) для полного его сгорания не хватает воздуха, т.к. ротор турбокомпрессора мгновенно раскрутиться до необходимой подачи воздуха не может (инерция-ссс...). Отсюда и копоть в начальный момент разгона.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.