TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Rjazan, ZiU-682G [G00] № 2095
  Rjazan ZiU-682G [G00] № 2095  —  Marsruut 16
Интернациональная улица
Троллейбус всегда занимает место под солнцем

Autor: Владимир Дмитриев           Kuupäev: 26 august 2010 a., neljapäev

Statistika

Avaldatud 27.08.2010 16:03 MSK
Vaatamisi — 444

Detailne info

Rjazan, ZiU-682G [G00] № 2095

Depoo:Trolleybus depot # 2
Mudel:ZiU-682G [G00]
Ehitatud:1991
Tehase number:1670
Praegune olukord:Maha kantud (08.2020)
Määramine:Liinisõiduk
Utiliseeritud:11.2020

Pildifaili teave

Model:DMC-FZ8
Date and Time:26.08.2010 18:16
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:100
Focal Length:18.6 mm
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 2

28.08.2010 01:02 MSK
Link
Kam1kadze · Rjazan
Fotosid: 23
как паз коптит....
0
+1 / –1
29.08.2010 11:09 MSK
Link
Victor_N · Rjazan
Fotosid: 1
Цитата (Kam1kadze, 28.08.2010):
> как паз коптит....

если не ошибаюсь (а судя по негромкому свисту двигателя на некоторых режимах, это так), дизель у ПАЗов с турбонаддувом. А у всех наддувных дизелей есть такая особенность, что при резком увеличении подачи топлива (при разгоне, например) для полного его сгорания не хватает воздуха, т.к. ротор турбокомпрессора мгновенно раскрутиться до необходимой подачи воздуха не может (инерция-ссс...). Отсюда и копоть в начальный момент разгона.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.