TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Ryazan, ZiU-682G [G00] č. 2095
  Ryazan ZiU-682G [G00] č. 2095  —  linka 16
Интернациональная улица
Троллейбус всегда занимает место под солнцем

Autor: Владимир Дмитриев           Datum: Čtvrtek 26. srpna 2010

Statistika

Zveřejněno 27.08.2010 16:03 MSK
Zhlédnutí — 444

Podrobné informace

Ryazan, ZiU-682G [G00] č. 2095

Vozovna:Trolleybus depot # 2
Typ:ZiU-682G [G00]
Vyroben:1991
Výrobní číslo:1670
Současný stav:Vyřazen (8/2020)
Účel provozu:Osobní
Sešrotován:11/2020

Nastavení kamery

Model:DMC-FZ8
Date and Time:26.08.2010 18:16
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:3.2
ISO Speed:100
Focal Length:18.6 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 2

28.08.2010 01:02 MSK
Odkaz
Kam1kadze · Ryazan
Fotografií: 23
как паз коптит....
0
+1 / –1
29.08.2010 11:09 MSK
Odkaz
Victor_N · Ryazan
Fotografií: 1
Цитата (Kam1kadze, 28.08.2010):
> как паз коптит....

если не ошибаюсь (а судя по негромкому свисту двигателя на некоторых режимах, это так), дизель у ПАЗов с турбонаддувом. А у всех наддувных дизелей есть такая особенность, что при резком увеличении подачи топлива (при разгоне, например) для полного его сгорания не хватает воздуха, т.к. ротор турбокомпрессора мгновенно раскрутиться до необходимой подачи воздуха не может (инерция-ссс...). Отсюда и копоть в начальный момент разгона.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.