TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Рязан, ЗиУ-682Г [Г00] № 2095
  Рязан ЗиУ-682Г [Г00] № 2095  —  маршрут 16
Интернациональная улица
Троллейбус всегда занимает место под солнцем

Автор: Владимир Дмитриев           Дата: 26 август 2010 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 27.08.2010 16:03 MSK
Разглеждан — 444

Подробна информация

Рязан, ЗиУ-682Г [Г00] № 2095

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 2
Модел:ЗиУ-682Г [Г00]
Построен:1991
Заводски №:1670
Текущо състояние:Бракуван (08.2020)
Назначение:Пътнически
Бракуван (Наряз.):11.2020

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DMC-FZ8
Время съёмки:26.08.2010 18:16
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:3.2
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:18.6 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

28.08.2010 01:02 MSK
Връзка
Kam1kadze · Рязан
Снимка: 23
как паз коптит....
0
+1 / –1
29.08.2010 11:09 MSK
Връзка
Victor_N · Рязан
Снимка: 1
Цитата (Kam1kadze, 28.08.2010):
> как паз коптит....

если не ошибаюсь (а судя по негромкому свисту двигателя на некоторых режимах, это так), дизель у ПАЗов с турбонаддувом. А у всех наддувных дизелей есть такая особенность, что при резком увеличении подачи топлива (при разгоне, например) для полного его сгорания не хватает воздуха, т.к. ротор турбокомпрессора мгновенно раскрутиться до необходимой подачи воздуха не может (инерция-ссс...). Отсюда и копоть в начальный момент разгона.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.