TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Рязань, ЗиУ-682Г [Г00] № 2095
  Рязань ЗиУ-682Г [Г00] № 2095  —  маршрут 16
Интернациональная улица
Троллейбус всегда занимает место под солнцем

Аўтар: Владимир Дмитриев           Дата: 26 жніўня 2010 г., чацвер

Статыстыка

Апублікавана 27.08.2010 16:03 MSK
Праглядаў — 444

Падрабязная інфармацыя

Рязань, ЗиУ-682Г [Г00] № 2095

Дэпо / Парк:Троллейбусное депо № 2
Мадэль:ЗиУ-682Г [Г00]
Пабудаваны:1991
Заводскі №:1670
Стан:Спісаны (08.2020)
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:11.2020

EXIF

Модель камеры:DMC-FZ8
Время съёмки:26.08.2010 18:16
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:3.2
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:18.6 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 2

28.08.2010 01:02 MSK
Спасылка
Kam1kadze · Рязань
Фота: 23
как паз коптит....
0
+1 / –1
29.08.2010 11:09 MSK
Спасылка
Victor_N · Рязань
Фота: 1
Цитата (Kam1kadze, 28.08.2010):
> как паз коптит....

если не ошибаюсь (а судя по негромкому свисту двигателя на некоторых режимах, это так), дизель у ПАЗов с турбонаддувом. А у всех наддувных дизелей есть такая особенность, что при резком увеличении подачи топлива (при разгоне, например) для полного его сгорания не хватает воздуха, т.к. ротор турбокомпрессора мгновенно раскрутиться до необходимой подачи воздуха не может (инерция-ссс...). Отсюда и копоть в начальный момент разгона.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.