TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Salavat, RVZ-6M2 № 97
  Salavat RVZ-6M2 № 97  —  Marsruut 3
 RVZ-6M2 № 95  —  Marsruut 3
Уфимская улица
СМЕ 97+95. Последняя сцепка...

Autor: Mister Mo · Perm           Kuupäev: 16 august 2010 a., esmaspäev

Statistika

Avaldatud 20.08.2010 19:20 MSK
Vaatamisi — 569

Detailne info

Salavat, RVZ-6M2 № 97

Depoo:Tramway
Mudel:RVZ-6M2
Ehitatud:1982
Tehase number:4871
Praegune olukord:Maha kantud (2013)
Määramine:Liinisõiduk
Ранее работал в СМЕ 97+95

Pildifaili teave

Model:Canon PowerShot A720 IS
Date and Time:16.08.2010 08:21
Exposure Time:1/100 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:200
Focal Length:22.763 mm
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 7

24.08.2010 15:40 MSK
Link
Fotosid: 2615
Еще год назад там было полно парников...
0
+1 / –1
24.08.2010 16:22 MSK
Link
Fotosid: 244
Цитата (Шпекавыг, 24.08.2010):
> полно парников...

С огурцами?
–1
+3 / –4
24.08.2010 17:57 MSK
Link
Fotosid: 2615
C людьми.
–2
+0 / –2
28.09.2010 00:44 MSK
Link
Fotosid: 26
Цитата (Шпекавыг, 24.08.2010):
> Еще год назад там было полно парников...

Сейчас не меньше. Автор фото, видимо, имел в виду "Последняя сцепка РВЗ".
0
+0 / –0
28.09.2010 00:46 MSK
Link
Fotosid: 2615
Я тоже имел в виду именно системы из РВЗ.
0
+0 / –0
12.04.2012 23:53 MSK
Link
Фима · Perm
Fotosid: 6
А почему на сцепке подняты оба бугеля?
0
+0 / –0
13.04.2012 09:14 MSK
Link
Fotosid: 4446
Цитата (Фима, 12.04.2012):
> А почему на сцепке подняты оба бугеля?

У РВЗ-6 не было штатного высоковольтного соединения. В некоторых хозяйствах его делали своими силами и работали на одном токоприёмнике, а где-то работали вот так на двух.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.