TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Salavat, RVZ-6M2 č. 97
  Salavat RVZ-6M2 č. 97  —  linka 3
 RVZ-6M2 č. 95  —  linka 3
Уфимская улица
СМЕ 97+95. Последняя сцепка...

Autor: Mister Mo · Perm           Datum: Pondělí 16. srpna 2010

Statistika

Zveřejněno 20.08.2010 19:20 MSK
Zhlédnutí — 569

Podrobné informace

Salavat, RVZ-6M2 č. 97

Vozovna:Tramway
Typ:RVZ-6M2
Vyroben:1982
Výrobní číslo:4871
Současný stav:Vyřazen (2013)
Účel provozu:Osobní
Ранее работал в СМЕ 97+95

Nastavení kamery

Model:Canon PowerShot A720 IS
Date and Time:16.08.2010 08:21
Exposure Time:1/100 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:200
Focal Length:22.763 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 7

24.08.2010 15:40 MSK
Odkaz
Fotografií: 2615
Еще год назад там было полно парников...
0
+1 / –1
24.08.2010 16:22 MSK
Odkaz
Fotografií: 244
Цитата (Шпекавыг, 24.08.2010):
> полно парников...

С огурцами?
–1
+3 / –4
24.08.2010 17:57 MSK
Odkaz
Fotografií: 2615
C людьми.
–2
+0 / –2
28.09.2010 00:44 MSK
Odkaz
Fotografií: 26
Цитата (Шпекавыг, 24.08.2010):
> Еще год назад там было полно парников...

Сейчас не меньше. Автор фото, видимо, имел в виду "Последняя сцепка РВЗ".
0
+0 / –0
28.09.2010 00:46 MSK
Odkaz
Fotografií: 2615
Я тоже имел в виду именно системы из РВЗ.
0
+0 / –0
12.04.2012 23:53 MSK
Odkaz
Фима · Perm
Fotografií: 6
А почему на сцепке подняты оба бугеля?
0
+0 / –0
13.04.2012 09:14 MSK
Odkaz
Fotografií: 4444
Цитата (Фима, 12.04.2012):
> А почему на сцепке подняты оба бугеля?

У РВЗ-6 не было штатного высоковольтного соединения. В некоторых хозяйствах его делали своими силами и работали на одном токоприёмнике, а где-то работали вот так на двух.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.