TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Kazanė — Construction of tram line "Dekabristov str — Said-Galeev str"
  KazanėConstruction of tram line "Dekabristov str — Said-Galeev str"
Улица Большая Крыловка

Autorius: Убийца КТМов-5 · Munich           Data: 2010 m. rugpjūčio 11 d., trečiadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 11.08.2010 21:43 MSK
Peržiūrų — 253

Detali informacija

Nuotraukos parametrai

Model:DSC-H20
Date and Time:11.08.2010 12:45
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:80
Focal Length:6.3 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 6

12.08.2010 16:20 MSK
Nuoroda
knsx · Novosibirskas
Nėra foto
Дмитрий Олегович, я тут попытался по ДубльГис локализацию выяснить. Получилось, что лицом вы стоите как бы к улице Ленской?
0
+0 / –0
12.08.2010 16:49 MSK
Nuoroda
Foto: 40504 · Miesto redaktorius
Да, сейчас сделаю привязку к карте
0
+0 / –0
12.08.2010 20:54 MSK
Nuoroda
Andrew Gri-Shen · Maskva
Foto: 395
Красиво будет и очень по совецки:трамвай.. проспект...
+1
+1 / –0
16.08.2010 23:57 MSK
Nuoroda
Sviper · Arkangelas
Foto: 8
А почему пути на песок кладут, а не на щебень?
–2
+0 / –2
17.08.2010 10:05 MSK
Nuoroda
Foto: 40504 · Miesto redaktorius
Подушка, чтобы трамваи не гремели особо
0
+1 / –1
17.08.2010 17:07 MSK
Nuoroda
Foto: 11
Так обычно при ремонте и делают. Сначала укладывают песчаную подушку, на неё кладут рельсошпальную решётку, и сверху засыпают щебёночным балластом. А потом подбивают балласт под шпалы.
А вообще, по передовым технологиям внизу должна быть монолитная бетонная подушка толщиной около метра, тогда все вибрации будут гаситься, и трамвай станет бесшумным. Пример - метро.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.