TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, 71-134А (ЛМ-99АВН) № 1383; Санкт Петербург, 71-152 (ЛВС-2005) № 1119
  Санкт Петербург71-134А (ЛМ-99АВН) № 1383 
71-152 (ЛВС-2005) № 1119 
Трамвайный парк № 1

Автор: Александр Завьялов · Санкт Петербург           Дата: 7 юли 2010 г., сряда

Статистика

Публикувано 07.07.2010 23:13 MSK
Разглеждан — 811

Подробна информация

Оценка

Рейтинг: +82

Санкт Петербург, 71-134А (ЛМ-99АВН) № 1383

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 1
От...:10.2009
Модел:71-134А (ЛМ-99АВН)
Построен:07.2006
Заводски №:213
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Забележка:До 10.2009 — СТТП, 0514
История

• С постройки было тяговое э/о "Чергос"
• ДТП 04.06.2011 г.
• АВР ЦКР 03.2021 г.
• КРМ ЦКР 06.2023 г., установлено новое тяговое э/о "ЭПРО"

Санкт Петербург, 71-152 (ЛВС-2005) № 1119

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 1
От...:18.11.2008
Модел:71-152 (ЛВС-2005)
Построен:11.2008
Заводски №:19
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
История

• КРМ ЦКР 03.2024 г. по проекту ПС65 (в т.ч. модернизация э/о)

Особенности

• Тяговое э/о "Чергос"

Тематическое брендирование

• 12.2009 — 03.2010: "Олимпийский" трамвай
• Март — август 2010: реклама "автомобили КИА"
• 08.2010 — 08.2011: реклама "подъёмные кровати Соната"
• 06.2016 — 08.2018: "Выгодный Подорожник + Skynet"
• 08.2018 — конец 2019: "Переходи на зелёный + Skynet"

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon DIGITAL IXUS 860 IS
Время съёмки:07.07.2010 12:16
Выдержка:1/500 с
Диафрагменное число:3.5
Чувствительность ISO:80
Фокусное расстояние:7.564 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 12

08.07.2010 02:11 MSK
Връзка
Няма снимки
Это бывший 0514

Скоро вернётся обратно в СттП
+1
+1 / –0
08.07.2010 12:13 MSK
Връзка
Bender · Санкт Петербург
Снимка: 89
Скоро этого барахла в сттп снова будет как грязи а лучше бы ЛВСы оставили.
+1
+3 / –2
08.07.2010 15:16 MSK
Връзка
Орлов Виктор · Санкт Петербург
Снимка: 1479
такое барахло к примеру с радостью бы взяли в Володарке, особенно то,что у них отняли
0
+1 / –1
08.07.2010 19:14 MSK
Връзка
Bender · Санкт Петербург
Снимка: 89
Лично я не люблю асинхронники за переодическое на постоянной основе пропадание тормозов!
0
+0 / –0
09.07.2010 08:35 MSK
Връзка
Спектр · Екатеринбург
Снимка: 47
Простите, такого не сильно умного меня, но как тип двигателя связан с тормозами? Я так думаю, что никак.
0
+1 / –1
09.07.2010 13:18 MSK
Връзка
Константин....408 · Санкт Петербург
Снимка: 65
не тип двигателя,а система управления.ну как на ТИСУ бывают забросы и глюки в электронике при торможении или разгоне.ставишь контроллер на тормозные позиции,а он вместо торможения разгоняться начинает.
0
+0 / –0
09.07.2010 14:58 MSK
Връзка
igorniy · Санкт Петербург
Снимка: 10
Цитата (Bender, 08.07.2010):
> Лично я не люблю асинхронники за переодическое на постоянной основе пропадание тормозов!

Можно описать ситуацию подробнее?
Не сталкивался с отказом тормозов на новых вагонах.
0
+0 / –0
09.07.2010 15:06 MSK
Връзка
Bender · Санкт Петербург
Снимка: 89
Я не ездил на 2008-х но вот пчёлы и асинхронные кузнецы это мрак и жуть.
0
+0 / –0
09.07.2010 15:09 MSK
Връзка
Константин....408 · Санкт Петербург
Снимка: 65
да у меня такое же было.не помню правда номер вагона,но суть в том,что при подъезде к впереди стоящему ,вагон вдруг ни с того ни с сего на позиции Т1 включился на ход.
0
+0 / –0
09.07.2010 15:12 MSK
Връзка
Bender · Санкт Петербург
Снимка: 89
А я некоторые очень хорошо помню,0518,0545 и 0550 например
0
+0 / –0
12.07.2010 04:37 MSK
Връзка
Бараш Алексей · Санкт Петербург
Снимка: 926
И c 1317 был случай из этой же оперы: http://forum.tr.ru/read.php?9,485892,page=all
0
+0 / –0
03.11.2020 15:34 MSK
Връзка
McFly · Санкт Петербург
Снимка: 303
Цитата (Константин....408, 09.07.2010):
> да у меня такое же было.не помню правда номер вагона,но суть в том,что при подъезде к впереди стоящему ,вагон вдруг ни с того ни с сего на позиции Т1 включился на ход.

Это скорее глюк контроллера, попадает меж позиций.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.