Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Jevpatorija, Gotha T57 — 007
  Jevpatorija Gotha T57 — 007  —  Viszonylat 2
Улица Гоголя

Készítette: tavalex2007 · Kijev           Dátum: 29 május 2010 ., szombat

Statisztikák

Publikálva 16.06.2010 01:02 MSK
Megtekintések — 508

Részletes adatok

Jevpatorija, Gotha T57 — 007

Kocsiszín/üzem:Tramway
kezdete:2005
típus:Gotha T57
Gyártási év:1958
Aktuális állapot:Nem üzemképes
Üzemmód:Forgalmi
Megjegyzés:2005 ex 7; 1994 ex 13; 1970 ex Simferopol, 154
2003 — КР Донецк
Установлено ТЗУ
Деревянные сиденья
В салоне установлены камеры видео наблюдения

Fényképezőgép beállításai

Model:DMC-FZ8
Date and Time:29.05.2010 13:21
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:100
Exposure Bias:–0.33 EV
Focal Length:6 mm
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 8

16.06.2010 11:09 MSK
Link
misa · Szentpétervár
Képek: 4080
Агент ? :-)
0
+1 / –1
16.06.2010 18:36 MSK
Link
SENSOR · Krivij Rih
Nincsenek képek
А говорят что эти вагоны катают только на 1 двигателе, это правда? если да, то почему?
0
+1 / –1
16.06.2010 18:39 MSK
Link
Képek: 105
Правда, эти двигатели - сама древность, ремонтировать их со временем становится сложнее, поэтому берегут. Да и одинарному вагону мощности 60 кВт хватает, вот двойному без 2-го двигателя тяжко.
0
+1 / –1
16.06.2010 19:08 MSK
Link
Képek: 2075
Это единственный город в мире где ещё используются вагоны Gotha?
0
+4 / –4
17.06.2010 21:55 MSK
Link
Képek: 7546
Цитата (fifi, 16.06.2010):
> Это единственный город в мире где ещё используются вагоны Gotha?

Вы правы, кэп.
0
+0 / –0
17.06.2010 22:17 MSK
Link
Славик · Hamburg
Képek: 41
В линейном движении Готы работают ещё в Бад Шандау и где-то в Турции, куда они попали, разумеется, уже подержанными из бывшей ГДР.
0
+0 / –0
13.07.2010 19:56 MSK
Link
SENSOR · Krivij Rih
Nincsenek képek
Цитата (AmpuTaToR, 16.06.2010):
> Правда, эти двигатели - сама древность, ремонтировать их со временем становится сложнее, поэтому берегут. Да и одинарному вагону мощности 60 кВт хватает, вот двойному без 2-го двигателя тяжко.

А каким образом их отключают? возможно ли на крутом подьёме подключить второй?
0
+0 / –0
13.07.2010 20:59 MSK
Link
Képek: 105
Контроллер водителя предпологает использование либо 1 двигателя, либо 2-х одновременно
0
+0 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.