Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Jevpatoria, Gotha T57 # 007
  Jevpatoria Gotha T57 # 007  —  Linjalla 2
Улица Гоголя

Kuvaaja: tavalex2007 · Kiova           Kuvauspäivä: 29 toukokuuta 2010 v., lauantai

Tilastot

Julkaistu 16.06.2010 01:02 MSK
Näyttökerrat — 508

Tarkemmat tiedot

Jevpatoria, Gotha T57 # 007

Liikennöitsijä/varikko:Tramway
Tulo:2005
Malli:Gotha T57
Valmistettu:1958
Nykytila:Ei käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:2005 ex 7; 1994 ex 13; 1970 ex Simferopol, 154
2003 — КР Донецк
Установлено ТЗУ
Деревянные сиденья
В салоне установлены камеры видео наблюдения

Kameran asetukset

Model:DMC-FZ8
Date and Time:29.05.2010 13:21
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:100
Exposure Bias:–0.33 EV
Focal Length:6 mm
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 8

16.06.2010 11:09 MSK
Linkki
misa · Pietari
Kuvat: 4080
Агент ? :-)
0
+1 / –1
16.06.2010 18:36 MSK
Linkki
SENSOR · Krivoi Roh
Ei kuvia
А говорят что эти вагоны катают только на 1 двигателе, это правда? если да, то почему?
0
+1 / –1
16.06.2010 18:39 MSK
Linkki
Kuvat: 105
Правда, эти двигатели - сама древность, ремонтировать их со временем становится сложнее, поэтому берегут. Да и одинарному вагону мощности 60 кВт хватает, вот двойному без 2-го двигателя тяжко.
0
+1 / –1
16.06.2010 19:08 MSK
Linkki
Kuvat: 2075
Это единственный город в мире где ещё используются вагоны Gotha?
0
+4 / –4
17.06.2010 21:55 MSK
Linkki
Kuvat: 7546
Цитата (fifi, 16.06.2010):
> Это единственный город в мире где ещё используются вагоны Gotha?

Вы правы, кэп.
0
+0 / –0
17.06.2010 22:17 MSK
Linkki
Славик · Hamburg
Kuvat: 41
В линейном движении Готы работают ещё в Бад Шандау и где-то в Турции, куда они попали, разумеется, уже подержанными из бывшей ГДР.
0
+0 / –0
13.07.2010 19:56 MSK
Linkki
SENSOR · Krivoi Roh
Ei kuvia
Цитата (AmpuTaToR, 16.06.2010):
> Правда, эти двигатели - сама древность, ремонтировать их со временем становится сложнее, поэтому берегут. Да и одинарному вагону мощности 60 кВт хватает, вот двойному без 2-го двигателя тяжко.

А каким образом их отключают? возможно ли на крутом подьёме подключить второй?
0
+0 / –0
13.07.2010 20:59 MSK
Linkki
Kuvat: 105
Контроллер водителя предпологает использование либо 1 двигателя, либо 2-х одновременно
0
+0 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.