TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Jevpatorija, Gotha T57 č. 007
  Jevpatorija Gotha T57 č. 007  —  linka 2
Улица Гоголя

Autor: tavalex2007 · Kyjev           Datum: Sobota 29. května 2010

Statistika

Zveřejněno 16.06.2010 01:02 MSK
Zhlédnutí — 508

Podrobné informace

Jevpatorija, Gotha T57 č. 007

Vozovna:Tramway
Od...:2005
Typ:Gotha T57
Vyroben:1958
Současný stav:Mimo provoz
Účel provozu:Osobní
Poznámka:2005 ex 7; 1994 ex 13; 1970 ex Simferopol, 154
2003 — КР Донецк
Установлено ТЗУ
Деревянные сиденья
В салоне установлены камеры видео наблюдения

Nastavení kamery

Model:DMC-FZ8
Date and Time:29.05.2010 13:21
Exposure Time:1/640 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:100
Exposure Bias:–0.33 EV
Focal Length:6 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 8

16.06.2010 11:09 MSK
Odkaz
misa · Petrohrad
Fotografií: 4080
Агент ? :-)
0
+1 / –1
16.06.2010 18:36 MSK
Odkaz
SENSOR · Kryvyj Rih
Bez fotografií
А говорят что эти вагоны катают только на 1 двигателе, это правда? если да, то почему?
0
+1 / –1
16.06.2010 18:39 MSK
Odkaz
Fotografií: 105
Правда, эти двигатели - сама древность, ремонтировать их со временем становится сложнее, поэтому берегут. Да и одинарному вагону мощности 60 кВт хватает, вот двойному без 2-го двигателя тяжко.
0
+1 / –1
16.06.2010 19:08 MSK
Odkaz
Fotografií: 2075
Это единственный город в мире где ещё используются вагоны Gotha?
0
+4 / –4
17.06.2010 21:55 MSK
Odkaz
Fotografií: 7546
Цитата (fifi, 16.06.2010):
> Это единственный город в мире где ещё используются вагоны Gotha?

Вы правы, кэп.
0
+0 / –0
17.06.2010 22:17 MSK
Odkaz
Славик · Hamburk
Fotografií: 41
В линейном движении Готы работают ещё в Бад Шандау и где-то в Турции, куда они попали, разумеется, уже подержанными из бывшей ГДР.
0
+0 / –0
13.07.2010 19:56 MSK
Odkaz
SENSOR · Kryvyj Rih
Bez fotografií
Цитата (AmpuTaToR, 16.06.2010):
> Правда, эти двигатели - сама древность, ремонтировать их со временем становится сложнее, поэтому берегут. Да и одинарному вагону мощности 60 кВт хватает, вот двойному без 2-го двигателя тяжко.

А каким образом их отключают? возможно ли на крутом подьёме подключить второй?
0
+0 / –0
13.07.2010 20:59 MSK
Odkaz
Fotografií: 105
Контроллер водителя предпологает использование либо 1 двигателя, либо 2-х одновременно
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.