TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Евпатория, Gotha T57 № 007
  Евпатория Gotha T57 № 007  —  маршрут 2
Улица Гоголя

Автор: tavalex2007 · Киев           Дата: 29 май 2010 г., събота

Статистика

Публикувано 16.06.2010 01:02 MSK
Разглеждан — 508

Подробна информация

Евпатория, Gotha T57 № 007

Депо/Парк:Трамвай
От...:2005
Модел:Gotha T57
Построен:1958
Текущо състояние:Не работи
Назначение:Пътнически
Забележка:До 2005 — 7; до 1994 — 13; до 1970 — Симферополь, 154
2003 — КР Донецк
Установлено ТЗУ
Деревянные сиденья
В салоне установлены камеры видео наблюдения

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:DMC-FZ8
Время съёмки:29.05.2010 13:21
Выдержка:1/640 с
Диафрагменное число:5.6
Чувствительность ISO:100
Компенсация экспозиции:–0.33 EV
Фокусное расстояние:6 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 8

16.06.2010 11:09 MSK
Връзка
misa · Санкт Петербург
Снимка: 4080
Агент ? :-)
0
+1 / –1
16.06.2010 18:36 MSK
Връзка
SENSOR · Кривой Рог
Няма снимки
А говорят что эти вагоны катают только на 1 двигателе, это правда? если да, то почему?
0
+1 / –1
16.06.2010 18:39 MSK
Връзка
Снимка: 105
Правда, эти двигатели - сама древность, ремонтировать их со временем становится сложнее, поэтому берегут. Да и одинарному вагону мощности 60 кВт хватает, вот двойному без 2-го двигателя тяжко.
0
+1 / –1
16.06.2010 19:08 MSK
Връзка
Снимка: 2075
Это единственный город в мире где ещё используются вагоны Gotha?
0
+4 / –4
17.06.2010 21:55 MSK
Връзка
Kaiser_Wilhelm_II · Одеса
Снимка: 7546
Цитата (fifi, 16.06.2010):
> Это единственный город в мире где ещё используются вагоны Gotha?

Вы правы, кэп.
0
+0 / –0
17.06.2010 22:17 MSK
Връзка
Славик · Хамбург
Снимка: 41
В линейном движении Готы работают ещё в Бад Шандау и где-то в Турции, куда они попали, разумеется, уже подержанными из бывшей ГДР.
0
+0 / –0
13.07.2010 19:56 MSK
Връзка
SENSOR · Кривой Рог
Няма снимки
Цитата (AmpuTaToR, 16.06.2010):
> Правда, эти двигатели - сама древность, ремонтировать их со временем становится сложнее, поэтому берегут. Да и одинарному вагону мощности 60 кВт хватает, вот двойному без 2-го двигателя тяжко.

А каким образом их отключают? возможно ли на крутом подьёме подключить второй?
0
+0 / –0
13.07.2010 20:59 MSK
Връзка
Снимка: 105
Контроллер водителя предпологает использование либо 1 двигателя, либо 2-х одновременно
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.