TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Varšava, 81-572 č. 015
  Varšava 81-572 č. 015 
Stacja Ratusz Arsenał
Состав 015-419-420-422-423-016, вагоны 81-572 1994 г.в. и 81-573 1997 г.в.

Autor: skoda15tr · Varšava           Datum: Středa 26. května 2010

Statistika

Zveřejněno 09.06.2010 13:19 MSK
Zhlédnutí — 1228

Podrobné informace

Varšava, 81-572 č. 015

Vozovna:STP "Kabaty"
Typ:81-572
Vyroben:1994
Výrobní číslo:23348
Současný stav:Trvale odstaven / čeká na vyřazení
Účel provozu:Osobní
08: 015-419-420-422-423-016

Nastavení kamery

Model:Canon PowerShot SX20 IS
Date and Time:25.05.2010 23:47
Exposure Time:1/20 sec
Aperture Value:2.8
ISO Speed:400
Focal Length:5 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 5

09.06.2010 13:34 MSK
Odkaz
Fotografií: 922 · Redaktor novinek
Насколько я помню, в Варшаве ходили 4х вагонные составы. Докупили вагоны?
0
+0 / –0
09.06.2010 13:56 MSK
Odkaz
Bez fotografií
Да. По окончании строительства линии используется максимально возможная длина состава.
0
+0 / –0
09.06.2010 15:15 MSK
Odkaz
Fotografií: 6828 · Redaktor všech databází
http://transphoto.ru/photo/293141/
здесь обсуждалось это
0
+0 / –0
09.06.2010 19:58 MSK
Odkaz
skoda15tr · Varšava
Fotografií: 1296
С начала ходили даже 3-х вагонные. Но первая очередь была аналогом участка, скажем, Героев Днепра - Контрактовая Пл. :) В 1997 приобретено 16 промежуточных вагонов, тогда появились 4х вагонные составы, в 2007-08 перешли на 6х вагонные.
0
+0 / –0
10.06.2010 12:33 MSK
Odkaz
Fotografií: 2003 · Zástupce administrátora
Цитата (Евгений Гура, 09.06.2010):
> Насколько я помню, в Варшаве ходили 4х вагонные составы. Докупили вагоны?

http://metroworld.ruz.net/warsawa/history.htm
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.