TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Курск, Tatra T6B5SU № 020
  Курск Tatra T6B5SU № 020  —  маршрут 4
Литовская улица

Автор: Юрий Боб           Дата: 1 януари 2010 г., петък

Статистика

Публикувано 28.05.2010 05:23 MSK
Разглеждан — 395

Подробна информация

Курск, Tatra T6B5SU № 020

Депо/Парк:Восточное трамвайное депо
Модел:Tatra T6B5SU
Построен:1987
Заводски №:176175
Текущо състояние:Бракуван (2018)
Назначение:Пътнически
Ранее СМЕ 010+020

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 3

28.05.2010 11:50 MSK
Връзка
Dvizzzok · Волгоград
Снимка: 280
Первоначальная стоимость 916905,00 руб, остаточная стоимость 0 руб. Амортизация 100%.

К чему-бы это?
0
+0 / –0
28.05.2010 11:52 MSK
Връзка
Илья Шпаков · Курск
Снимка: 166 · Местен редактор
Так выписка из ведомости основных средств бухгалтерии МУП КЭТ.
0
+0 / –0
28.05.2010 12:47 MSK
Връзка
Снимка: 25
Цитата (Dvizzzok, 28.05.2010):
> Первоначальная стоимость 916905,00 руб, остаточная стоимость 0 руб. Амортизация 100%.
>
> К чему-бы это?

К тому, что бухгалтерская амортизация составила 100%, вагон откатал положенные 18 лет и не проходил КВР (в нормальном понимании этого слова) или модернизацию.Балансовая стоимость этого вагона равна цене металлолома. Короче вагон будет списываться не по амортизации, а по полному износу, т.е., грубо говоря, когда развалится на части.

Если говорить проще - трамвай давно подлежит списанию, но пока позволяют средства и техническое состояние его оставляют на ходу.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.