TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Sankt Petersburg, LM-68M Nr 5687
  Sankt Petersburg LM-68M Nr 5687  —  linia 55, СМЕ 5687+5686
 LM-68M Nr 5686  —  linia 55, СМЕ 5687+5686
Проспект Испытателей

Autor: Тренер · Irkuck           Data: 30 kwietnia 2010 r., piątek

Statystyka

Opublikowano 01.05.2010 01:00 MSK
Odsłon — 358

Dokładna informacja

Sankt Petersburg, LM-68M Nr 5687

Lokacja:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Zajezdnia:Tram depot #5
Od...:10.1987
Model:LM-68M
Wyprodukowany:10.1987
Numer fabryczny:1983
Stan obecny:Przenumerowany lub sprzedany w ramach sieci (22.06.2016)
Rodzaj:Liniowy
Notatka:22.06.2016 to 5427; 07.2016 to Track department, С-5427; 05.2020 to Tram depot #7, TS-77 # 7214; 06.2020 to Tram depot #3, 3619; 15.08.2021 to Tram depot #7, 7233; 05.2023 to Tram depot #3, 3619
История

• 10.2007 — 09.2008: одиночка
• КВР ЦКР 04.2020 г.

Parametry zdjęcia

Model:Canon PowerShot A590 IS
Date and Time:30.04.2010 18:32
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:80
Focal Length:7.9 mm
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 4

01.10.2010 20:00 MSK
Link
Максим Заря · Sankt Petersburg
Zdjęć: 176
Сегодня видел его на 47 маршруте, проезжая через Светлановскую в 5411+5412 по 55-му
0
+0 / –0
02.10.2010 00:28 MSK
Link
Бараш Алексей · Sankt Petersburg
Zdjęć: 926
Вот это да! Когда у нас последний раз был хоть один случай, чтобы линейные двухвагонники были не на 55-ом?..
0
+0 / –0
02.10.2010 16:08 MSK
Link
Максим Заря · Sankt Petersburg
Zdjęć: 176
Я так понял, что это нулевой рейс был. Он стоял на Энгельса с южной стороны на светофоре ожидая поворота налево на Богатырский
0
+0 / –0
02.10.2010 16:36 MSK
Link
Zdjęć: 1227
Цитата (Бараш Алексей, 02.10.2010):
> Когда у нас последний раз был хоть один случай, чтобы линейные двухвагонники были не на 55-ом?..

Случается раз в один-два месяца.
Конкретно описанный случай произошёл из-за того, что водитель, который выезжал на данном наряде, не имел допуска на парный ЛВС.
До этого, на прошлой неделе, я работал на парной "машке" из-за того, что 5001-5002 сломался, а свободных поездов не было - моя "семёрка" была на ТО2, а второй резерв был на кантовке.
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.