TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, ЛМ-68М № 5687
  Санкт Петербург ЛМ-68М № 5687  —  маршрут 55, СМЕ 5687+5686
 ЛМ-68М № 5686  —  маршрут 55, СМЕ 5687+5686
Проспект Испытателей

Автор: Тренер · Иркутск           Дата: 30 април 2010 г., петък

Статистика

Публикувано 01.05.2010 01:00 MSK
Разглеждан — 358

Подробна информация

Санкт Петербург, ЛМ-68М № 5687

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Трамвайный парк № 5
От...:10.1987
Модел:ЛМ-68М
Построен:10.1987
Заводски №:1983
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (22.06.2016)
Назначение:Пътнически
Забележка:С 22.06.2016 — 5427; с 07.2016 — Служба пути, С-5427; с 05.2020 — ТП-7, ТС-77 № 7214; с 06.2020 — ТП-3, 3619; с 15.08.2021 — ТП-7, 7233; с 05.2023 — ТП-3, 3619
История

• 10.2007 — 09.2008: одиночка
• КВР ЦКР 04.2020 г.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon PowerShot A590 IS
Время съёмки:30.04.2010 18:32
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:80
Фокусное расстояние:7.9 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

01.10.2010 20:00 MSK
Връзка
Максим Заря · Санкт Петербург
Снимка: 176
Сегодня видел его на 47 маршруте, проезжая через Светлановскую в 5411+5412 по 55-му
0
+0 / –0
02.10.2010 00:28 MSK
Връзка
Бараш Алексей · Санкт Петербург
Снимка: 926
Вот это да! Когда у нас последний раз был хоть один случай, чтобы линейные двухвагонники были не на 55-ом?..
0
+0 / –0
02.10.2010 16:08 MSK
Връзка
Максим Заря · Санкт Петербург
Снимка: 176
Я так понял, что это нулевой рейс был. Он стоял на Энгельса с южной стороны на светофоре ожидая поворота налево на Богатырский
0
+0 / –0
02.10.2010 16:36 MSK
Връзка
Владимир Степанов · Санкт Петербург
Снимка: 1227
Цитата (Бараш Алексей, 02.10.2010):
> Когда у нас последний раз был хоть один случай, чтобы линейные двухвагонники были не на 55-ом?..

Случается раз в один-два месяца.
Конкретно описанный случай произошёл из-за того, что водитель, который выезжал на данном наряде, не имел допуска на парный ЛВС.
До этого, на прошлой неделе, я работал на парной "машке" из-за того, что 5001-5002 сломался, а свободных поездов не было - моя "семёрка" была на ТО2, а второй резерв был на кантовке.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.