TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Санкт-Пецярбург, ЛМ-68М № 5687
  Санкт-Пецярбург ЛМ-68М № 5687  —  маршрут 55, СМЕ 5687+5686
 ЛМ-68М № 5686  —  маршрут 55, СМЕ 5687+5686
Проспект Испытателей

Аўтар: Тренер · Иркутск           Дата: 30 красавіка 2010 г., пятніца

Статыстыка

Апублікавана 01.05.2010 01:00 MSK
Праглядаў — 358

Падрабязная інфармацыя

Санкт-Пецярбург, ЛМ-68М № 5687

Лакацыя:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Дэпо / Парк:Трамвайный парк № 5
З...:10.1987
Мадэль:ЛМ-68М
Пабудаваны:10.1987
Заводскі №:1983
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (22.06.2016)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 22.06.2016 — 5427; с 07.2016 — Служба пути, С-5427; с 05.2020 — ТП-7, ТС-77 № 7214; с 06.2020 — ТП-3, 3619; с 15.08.2021 — ТП-7, 7233; с 05.2023 — ТП-3, 3619
История

• 10.2007 — 09.2008: одиночка
• КВР ЦКР 04.2020 г.

EXIF

Модель камеры:Canon PowerShot A590 IS
Время съёмки:30.04.2010 18:32
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:80
Фокусное расстояние:7.9 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 4

01.10.2010 20:00 MSK
Спасылка
Максим Заря · Санкт-Пецярбург
Фота: 176
Сегодня видел его на 47 маршруте, проезжая через Светлановскую в 5411+5412 по 55-му
0
+0 / –0
02.10.2010 00:28 MSK
Спасылка
Бараш Алексей · Санкт-Пецярбург
Фота: 926
Вот это да! Когда у нас последний раз был хоть один случай, чтобы линейные двухвагонники были не на 55-ом?..
0
+0 / –0
02.10.2010 16:08 MSK
Спасылка
Максим Заря · Санкт-Пецярбург
Фота: 176
Я так понял, что это нулевой рейс был. Он стоял на Энгельса с южной стороны на светофоре ожидая поворота налево на Богатырский
0
+0 / –0
02.10.2010 16:36 MSK
Спасылка
Владимир Степанов · Санкт-Пецярбург
Фота: 1227
Цитата (Бараш Алексей, 02.10.2010):
> Когда у нас последний раз был хоть один случай, чтобы линейные двухвагонники были не на 55-ом?..

Случается раз в один-два месяца.
Конкретно описанный случай произошёл из-за того, что водитель, который выезжал на данном наряде, не имел допуска на парный ЛВС.
До этого, на прошлой неделе, я работал на парной "машке" из-за того, что 5001-5002 сломался, а свободных поездов не было - моя "семёрка" была на ТО2, а второй резерв был на кантовке.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.