Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Yekaterinburg, Tatra T3SU (2-door) # 471; Yekaterinburg, Tatra T3SU (2-door) # 517
  Yekaterinburg Tatra T3SU (2-door) # 471  —  Linjalla 19
Tatra T3SU (2-door) # 517  —  Linjalla 10
Улица Халтурина / Улица Бебеля

Kuvaaja: Ааре Оландер · Tallinna           Kuvauspäivä: 28 maaliskuuta 1989 v., tiistai

Tilastot

Julkaistu 19.03.2010 02:11 MSK
Näyttökerrat — 1242

Tarkemmat tiedot

Yekaterinburg, Tatra T3SU (2-door) # 471

Verkosto:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Liikennöitsijä/varikko:Yuzhnoye tram depot
Malli:Tatra T3SU (2-door)
Valmistettu:1972
Sarjanumero:160677
Nykytila:Uudelleennumeroitu tai siirretty kaupungin sisällä (04.1989)
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:СМЕ 471+472 до 198? г. 04.1989 to Zapadnoye, 604; 09.1989 to 936

Yekaterinburg, Tatra T3SU (2-door) # 517

Verkosto:Yekaterinburg — Verkhniaya Pyshma
Liikennöitsijä/varikko:Yuzhnoye tram depot
Malli:Tatra T3SU (2-door)
Valmistettu:1977
Sarjanumero:166135
Nykytila:Käytössä
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:Резервный
Врезана средняя дверь в 2005 г.

Kommentit · 5

19.03.2010 03:41 MSK
Linkki
AlMax · Yekaterinburg
Kuvat: 395
Улица Халтурина
0
+0 / –0
21.03.2010 20:24 MSK
Linkki
Ei kuvia
Много он нахалтурил наверно.
0
+0 / –0
20.07.2024 21:08 MSK
Linkki
Dimas366 · Yekaterinburg
Kuvat: 2
А почему южанский вагон по 19?
+4
+4 / –0
20.07.2024 21:44 MSK
Linkki
Омич · Yekaterinburg
Ei kuvia
Незадолго до появления западного депо 19 маршрут обслуживался южным депо. По крайней мере на этом сайте есть другие фотографии вагонов южного депо на 19 маршруте, да и на схеме трамвайных маршрутов 1987 года показано, что 19 маршрут обслуживался южным депо.
+6
+6 / –0
22.07.2024 07:54 MSK
Linkki
Ei kuvia
Цитата (Омич, 20.07.2024):
> 19 маршрут обслуживался южным депо.

Самые дальние маршруты по холостым пробегам из/в депо были в то время 19, как правильно отмечено, обслуживался южным депо и 11 - северным. Потом по дальности следовали 24 (более 4 км от северного депо до Кузнецова, 6 и 13(северное 3,2 км до Ленина), 18 (южное 3,1 км км до пр.Ленина), 10 - почти 2 км от депо до Цирка. Сейчас к таковым можно отнести 20 - более 5 км от депо к парку Маяковского и более 3 до Лунки и 11 - 3 км от депо до Татищева.
+4
+4 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.