TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Санкт-Пецярбург, 71-147К (ЛВС-97К) № 5079
  Санкт-Пецярбург 71-147К (ЛВС-97К) № 5079  —  маршрут 48
1-й Муринский проспект

Аўтар: IvanPG · Санкт-Пецярбург           Дата: 29 мая 2009 г., пятніца

Статыстыка

Апублікавана 15.03.2010 11:06 MSK
Праглядаў — 573

Падрабязная інфармацыя

Санкт-Пецярбург, 71-147К (ЛВС-97К) № 5079

Лакацыя:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Дэпо / Парк:Трамвайный парк № 5
З...:09.1997
Мадэль:71-147К (ЛВС-97К)
Пабудаваны:09.1997
Заводскі №:1482
Стан:Спісаны (21.05.2017)
Прызначэнне:Пасажырскі
История

• Первый построенный ЛВС-97
• Списан приказом №538 от 18.05.2017

EXIF

Модель камеры:Canon PowerShot A460
Время съёмки:29.05.2009 14:24
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:8
Чувствительность ISO:80
Фокусное расстояние:5.4 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 5

15.03.2010 19:29 MSK
Спасылка
zIL3701 · Санкт-Пецярбург
Фота: 33
Первый ЛВС-97, собранный за месяц, к 90-летию Питерского трамвая. Из ворот завода первый раз вышел на парад трамваев 29 сентября 1997 года.
0
+0 / –0
16.03.2010 09:59 MSK
Спасылка
Фота: 180
Это правда, что он фактически сделан из кузова недоделанного третьего ЛВС-93?
0
+0 / –0
02.01.2016 23:54 MSK
Спасылка
Макс кондуктор · Краснодар
Фота: 40
Ответа на вопрос так и не последовало...
0
+0 / –0
03.01.2016 01:25 MSK
Спасылка
Tolya · Санкт-Пецярбург
Фота: 7
Нет, неправда.
Третий кузов был для Волгограда, соответственно, двусторонний. Утилизирован в первой половине 2000-х.
+2
+2 / –0
10.02.2016 16:48 MSK
Спасылка
Фота: 180
Цитата (Tolya, 03.01.2016):
> Третий кузов был для Волгограда, соответственно, двусторонний.

А геометрия кабины у него была такая же как у первого волгоградского (узкая кабина, примерно как первый вариант ЛВС-80) или как у нашего (тупомордая как на ЛВС-97)?
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.